OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om Bravura:
Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!
Om tjänsten:
Det här är ett konsultuppdrag på heltid som varar i minst 4 månader. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos företaget. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget.
Om företaget:
Bravura söker för kunds räkning en IT-support. Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!
Arbetsuppgifter:
I din roll som IT-Support stöttar du användare inom företaget med ärenden som handlar om PC-, skrivar- och telefoni-support. Du som IT-Support har även hand om ärenden som berör konto- och behörighetshantering, mail, Teams och konferensrum. Som supporttekniker kommer du att arbeta med 1st- och 2nd line ärenden till alla företagets användare. Du hanterar ärenden via mail, telefon, serviceportalen och fysiskt på plats. I din roll ingår även administrativa arbetsuppgifter i användarstöd inom Office365 och dess applikationer såsom Teams, Planner, Onedrive, Word och Excel. Du innehar både interna och externa kontaktytor samt arbetar i företagets olika IT-system.
Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:
• Eftergymnasial utbildning inom IT eller motsvarande kunskap förvärvad
• Arbetslivserfarenhet inom IT-support/drift och administration
• God systemvana och kunskap inom Exchange/Office365
Som person är du tekniskt intresserad och trivs med att ha många kontaktytor, varpå du har en god kommunikativ förmåga. Du motiveras av att agera problemlösande där du strävar efter att hjälpa dina kunder på ett lösningsorienterat sätt och du kan lösa frågor utan givna svar. I rollen förväntas du ta ansvar och självständigt driva ditt eget arbete framåt. Du tar stort ägandeskap för dina ansvarsuppgifter och förstår vikten av struktur och ordning. Vidare har du ett intresse för att hjälpa andra, sätter alltid kunden i fokus och anstränger dig för att leverera lösningar.
Övrig information:
Start: Omgående
Plats: Lysekil
Lön: Enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här
Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar.
Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Sökord: IT, support, administration, office, teams, 1st line, 2nd line, service, lysekil, Teknik, word, excel, administrator, kundservicemedarbetare, kundsupport, system, tekniker
Kontaktpersoner på detta företaget
Nina Wennersten
Kristina Nicolin
Karin Vannfält-Restorp
Amanda Forssell
Sofie Persson
Karolina Hoti
Josefine Gustafsson
Isabelle Riddez
Johan Ström
Lisa Eklund