OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om tjÀnsten
Wrknest söker en IT Support Technician till Carnegie, dÀr du kommer att tillhöra teamet Technical Services och arbeta tillsammans med sju andra kollegor.
Carnegie Àr Nordens ledande investment- och privatbank. En mötesplats för idéer, kunskap och kapital, för investerare och investeringsmöjligheter. Carnegie Àr marknadsledare inom Investment Banking, Securities och Private Banking i Norden. Med omkring 600 erfarna och engagerade medarbetare vÀgleder Carnegie sina kunder till bÀttre affÀrer.
Detta Àr en direktrekrytering, vilket innebÀr att rekryteringsprocessen sköts av Wrknest och du blir anstÀlld hos vÄr kund Carnegie.
Dina framtida arbetsuppgifter
Du kommer mestadels att arbeta med att supportera Carnegies interna medarbetare i helpdesk samt arbeta med problemlösning och teknik av varierande komplexitet. I teamet arbetar ni nÀra tillsammans dÀr ni stöttar varandra i det dagliga arbetet och med rÀtt driv finns stora möjligheter att utvecklas att hantera Àrenden i varierande svÄrighetsgrad.
Du kommer att ta emot Àrenden dÀr anvÀndarna har tekniska frÄgor kopplade till mjuk- och hÄrdvara, dÀr du arbetar i Microsoft-miljö. För att kunna lösa Àrendena kommer du regelbundet att samarbeta med olika delar inom organisationen. I rollen fÄr du inskolning och utbildning, dÀr du fÄr möjlighet att fördjupa dina kunskaper.
Vi söker dig som har
- Minst 1 Ă„rs erfarenhet av 1st line support, helpdesk
- Kunskaper kring Microsoft-miljöer
- Kunskaper kring felsökning och installation
- Talar och skriver obehindrat pÄ bÄde svenska och engelska
Vi söker dig som Àr en problemlösare, driven och har god samarbetsförmÄga. Som person Àr du Àven noggrann i ditt arbete och serviceinriktad i din kontakt med kunder och kollegor.
Ăvrig information
TjÀnsten avser heltid, 40h/v.
Start: SÄ snart som möjligt med hÀnsyn till eventuell uppsÀgningstid.
Plats: Centrala Stockholm
Sök gÀrna sÄ snart som möjligt dÄ vi jobbar med löpande urval.