OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Nu finns det en möjlighet för dig som vill vara med och förstärka vårt team inom teknisk support. Jag heter Hylton Levin och är chef för Servicedesk på Cygate i Solna – En del av Telia Company. Vi arbetar tillsammans med fokus på kundnöjdhet och förbättringsarbete. För dig som är intresserad av att ge bästa möjliga service och hjälpa våra kunder med deras tekniska problem, är detta en spännande möjlighet att bli en del av vårt team.
Med passion för IT
Cygate är ett svenskt IT-företag med styrka och flexibilitet. Tack vare vår långa erfarenhet, vårt personliga engagemang och vår passion till allt som stavas IT är du trygg hos oss. Genom de värdeskapande tjänster som vi kan erbjuda, spelar Cygate en viktig roll i Telias fortsatta strategi med att ta positionen som kundens naturliga digitaliseringspartner.
Vi är en del av Telia Company, och genom det kan vi erbjuda dig möjligheten att arbeta i ett bolag där det både finns entreprenörsdriv och stabilitet, samt en imponerande kundportfölj bestående av Sveriges största bolag. Det gör att du får arbeta med spännande kunduppdrag och får goda möjligheter till utveckling.
Din nästa utmaning?
Vårt viktigaste uppdrag är att få en nöjd kund genom att lösa deras incidenter och beställningar inom kundens SLAer. Du kommer att säkerställa att vi gör det genom att ta hand om våra kunders behov via inkommande samtal, mail och vårt ärendehanteringssystem. Vi jobbar även 24/7 och efter ett förutbestämt schema där det ingår både kväll, natt och helgjobb. Du jobbar självständigt, har mycket kundkontakt och du har hela tiden stöd från din teamledare och övriga i gruppen.
Rollen som teknisk support är spännande och du kommer få ta mycket ansvar. För oss är utveckling och förbättring avgörande, och vi utbildar kontinuerligt vår blandning av olika medarbetare inom de områden som vi jobbar med.
Och vem är du?
Som person uppvisar du ett genuint intresse för att arbeta med kunder och hjälpa dem med deras tekniska utmaningar. Du är vår röst och vårt ansikte utåt, så du behöver ha en utpräglad känsla för service. Du är lyhörd, öppen för att ta emot feedback, och delar med dig av kunskap till kunder och kollegor.
Din personlighet:
Resultat- och målfokuserad, där du strävar efter att göra kunden nöjd.
Du uppmärksammar och tar tag i olösta problem.
Håller andra informerade.
Din erfarenhet:
2 års erfarenhet av teknisk support.
Kunskaper inom Office 365, Active Directory, Exchange, PC och Mac.
Fullständig gymnasial examen.
Flytande tal och skrift i svenska och engelska.
Mer än ett jobb!
Hos oss får du verktygen och den support du behöver för att utvecklas. Vi är ett bolag som värdesätter allas lika värde och vi tror starkt på mångfald som en del av vår framgång. Vi förstår vikten av ett modernt och flexibelt arbetssätt, och erbjuder våra anställda en rad olika förmåner.
Intresserad?
Vill du bli en del av vårt team – sök jobbet! Vill du veta mer, kontakta mig Hylton på 072-241 27 28 eller hylton.levin@cygate.se eller kontakta mig på LinkedIn Rekryteringen sker löpande, så tveka inte att höra av dig. Sista ansökningsdag är 2021-05-05.
Välkommen till Cygate – Home to your next big opportunity!