OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker dig som vill arbeta med intern IT-support i kvalificerad Service Desk i centrala Stockholm. Alla frågor som är IT-relaterade hanteras av teamet och det är både högt och lågt i svårighetsgrad på ärendena. Även alla installationer och uppdateringar sköts av teamet. I huvudsak är ansvaret att agera support mot företagets interna användare som hanteras via telefon, mail, chat och ärendehanteringssystem. Det finns goda utvecklingsmöjligheter och du kommer få möjligheter att arbeta med moderna tekniska tjänster, miljöer och verktyg.
För att passa bra in i rollen ser vi gärna att du har arbetat och är bekväm med;
PC- och MAC-miljö
Office 365 administrering
Active directory
Google Workspace
Azure
Generell IT-support (hårdvara & mjukvara)
Telefon- och mailsupport mot användare
Som person tror vi att du är en glädjespridare som värnar om teamet och att varje kollega blir bemött med bästa tänkbara servicenivå.
Om oss
Vårt motto är att behandla våra kunder, anställda och varandra på samma sätt vi själva vill bli behandlade på. Det är inte så svårt när man tänker på det. Det gäller bara att varje dag vara beredd att göra "det lilla extra" eller i vårt fall "Bryta ryggen" för varandra.
Vi anser att om vi ska kunna leverera tjänster av högsta kvalité så måste vi ha engagerade medarbetare som brinner för och känner stolthet för sitt arbete. Vi vet att det vi investerar i våra medarbetare investerar de i våra kunder. Samarbetet ska bygga på förtroende och vår målsättning är att ConsultingIT skall vara det självklara valet i form av Partner och Arbetsgivare.
Vi kommer aldrig vända ryggen åt något för att det är jobbigt. Vi kommer aldrig skylla på att kunden inte förstår. Vi kommer aldrig acceptera annat än 100% av varandra.
Vi kommer ALLTID finnas här för våra kunder, partners och medarbetare.
Välkommen till ConsultingIT