IT-support till adbriq

IT-support till adbriq

Arbetsbeskrivning

Vi växer med våra kunder och är under stark utveckling.
Hos oss kommer du att arbeta i ett sammansvetsat team med kollegor som värdesätter glädje, gemenskap och kompetens. Vi har alla ett stort engagemang och blicken är alltid framåtriktad. En dag är aldrig lik någon annan och du kommer att träffa nya människor hela tiden. Är du en lösningsorienterad lagspelare som sätter relationer med kunden i centrum, kommer du garanterat att trivas hos oss på adbriq!
Vi vill ge våra kunder den bästa supporten! Är du en del av den?


Om vår kund
adbriq AB är ett expansivt It-företag med erfarenhet av utveckling och implementering av affärssystemet Microsoft Dynamics D365 Business Central (före detta NAV) / TRIMIT. adbriq är ett företag vars tjänster skapar värde genom att verksamhetsförståelse kombineras med IT. Vi agerar i hela kedjan från rådgivning till genomförande och support. Hos våra specialister finns djup kunskap om affärssystemet D365 BC / TRIMIT. Våra kunder är mindre till medelstora och främst verksamma inom handel med mode-, sport- och profilprodukter. Genom långa och nära relationer skapas de bästa förutsättningarna för framgångsrikt samarbete. Vi har en vision om att växa balanserat i takt med våra kunders behov.www.adbriq.com

Dina arbetsuppgifter
Arbetsuppgifterna i supporten är mycket varierande men ärenden som hanteras har i regel en förankring i affärssystemet Microsoft D365 Business Central (NAV). Tjänsten innebär att supportera våra kunder på egen hand och beroende på ärendets karaktär eskalera vidare till övrig organisation och partners. Tjänsten innebär även stort fokus på kundservice och kundtillfredsställelse.

Vanliga arbetsuppgifter innefattar att främst via mejl, men också telefon, ta emot och slussa in ärenden i vårt ärendehanteringssystem. Ärendena ska sedan hanteras, antingen av dig själv, eller eskaleras vidare på lämpligt sätt. En röd tråd genom arbetet är att hela tiden hålla kunden informerad och uppdaterad om status samt följa upp ärendena och säkerställa att de avslutas. En annan viktig uppgift är att övervaka tjänsterna i våra kunders system och vidta åtgärd ifall det krävs.



Din profil
Som person är du engagerad, flexibel, noggrann och bra på att bygga relationer. Du motiveras av att nå avslut och som person ser du hellre möjligheter än problem.

Vi blir riktigt glada om du har en teoretisk utbildning från systemvetenskaplig linje från högskola eller motsvarande samt:
• Kunskap kring verksamhetsövergripande systemstöd och/eller mjukvaruteknik kopplat till Microsofts produkter
• God förmåga att kommunicera effektivt och tydligt i både tal och skrift på svenska och engelska
• Körkort och tillgång till bil då visst arbete kan behöva utföras hos kund

Tillsammans skapar vi framtidens arbetsplats som ska ge oss trygghet och harmoni i vår vardag. Förmåner såsom incitamentsprogram, friskvårdsbidrag och tjänstepension är något som samtliga anställa får ta del av. Men vi kan också lova dig en spännande arbetsplats med kompetenta, kreativa kollegor där du får möjlighet att testa, lära och utvecklas.


Är du nyfiken och vill veta mer ser vi framemot att besvara dina frågor, kontakta gärna rekryteringsansvariga Victoria Berglund Öberg på victoria.oberg@effektiv.se eller Jens Lindroth på jens@effektiv.se

Vet du redan är detta är rollen för dig - Välkommen med din ansökan via effektiv.se. Intervjuer kommer att ske löpande.




Om oss
Effektiv är det personliga konsultföretaget inom rekrytering och bemanning. Vi vill att det skall vara enkelt för våra kunder och vår personal att arbeta med och hos oss. Därför är våra ledstjärnor Glada, Utforskande, Långsiktiga och Driftiga - ord som vi lever efter och som är receptet för att överträffa dina förväntningar.

För den här tjänsten förmedlar Effektiv kontakten och du kommer bli anställd direkt hos kundföretaget.

Sökord
Microsoft D365 Business Central, NAV, BC, IT-konsult. applikationskonsult, Microsoft Dynamics NAV, D365 BC, TRIMIT

Sammanfattning

  • Arbetsplats: AB Effektiv Borås
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 17 januari 2022
  • Ansök senast: 21 februari 2022

Liknande jobb


Internal IT

Internal IT

29 november 2024

IT-Servicedesk/support tekniker

IT-Servicedesk/support tekniker

29 november 2024

29 november 2024