OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi vill ge våra kunder den bästa supporten! Är du en del av den?
Hos oss kommer du att arbeta i ett engagerat företag tillsammans med kollegor som är "doers" och värdesätter glädje, gemenskap och kompetens. Är du en lösningsorienterad lagspelare som sätter kunden i centrum samt har ett intresse kring IT- och verksamhetssystem? Då kommer du att trivas hos oss på adbriq!
Din framtida arbetsgivare
adbriq AB är ett expansivt It-företag med erfarenhet av utveckling och implementering av affärssystemet Microsoft Dynamics D365 Business Central (före detta NAV) / TRIMIT. adbriq är ett företag vars tjänster skapar värde genom att verksamhetsförståelse kombineras med IT. Vi agerar i hela kedjan från rådgivning till genomförande och support. Hos våra specialister finns djup kunskap om affärssystemet D365 BC / TRIMIT. Våra kunder är mindre till medelstora och främst verksamma inom handel med mode-, sport- och profilprodukter. Genom långa och nära relationer skapas de bästa förutsättningarna för framgångsrikt samarbete. Vi har en vision om att växa balanserat i takt med våra kunders behov.www.adbriq.com
Vad erbjuder en dag hos företaget?
Arbetsuppgifterna i supporten är mycket varierande men ärenden som hanteras har i regel en förankring i affärssystemet Microsoft D365 Business Central (NAV). Tjänsten innebär att supportera våra kunder på egen hand och beroende på ärendets karaktär eskalera vidare till övrig organisation och partners. Tjänsten innebär även stort fokus på kundservice och kundtillfredsställelse.
Vanliga arbetsuppgifter innefattar att främst via mejl, men också telefon, ta emot och slussa in ärenden i vårt ärendehanteringssystem. Ärendena ska sedan hanteras, antingen av dig själv, eller eskaleras vidare på lämpligt sätt. En röd tråd genom arbetet är att hela tiden hålla kunden informerad och uppdaterad om status samt följa upp ärendena och säkerställa att de avslutas. En annan viktig uppgift är att övervaka tjänsterna i våra kunders system och vidta åtgärd ifall det krävs.
Vem är du?
Som person är du engagerad, flexibel, noggrann och bra på att bygga relationer. Du motiveras av att nå avslut och som person ser du hellre möjligheter än problem.
Vi blir riktigt glada om du har en teoretisk utbildning från systemvetenskaplig linje från högskola eller motsvarande samt:
• Kunskap kring verksamhetsövergripande systemstöd och/eller mjukvaruteknik kopplat till Microsofts produkter
• God förmåga att kommunicera effektivt och tydligt i både tal och skrift på svenska och engelska
• Körkort och tillgång till bil då visst arbete kan behöva utföras hos kund
Låter tjänsten intressant?
Välkommen med din ansökan via effektiv.se. Intervjuer kommer att ske löpande. Sista ansökningsdatum är 16 november 2022. Vill du veta mer om tjänsten kontakta gärna Kajsa Larsson på kajsa.larsson@effektiv.se eller Jens Lindroth på jens@effektiv.se
Är detta din perfekta match?
Tillsammans skapar vi framtidens arbetsplats som ska ge oss trygghet och harmoni i vår vardag. Förmåner såsom incitamentsprogram, friskvårdsbidrag och tjänstepension är något som samtliga anställa får ta del av. Men vi kan också lova dig en spännande arbetsplats med kompetenta, kreativa kollegor där du får möjlighet att testa, lära och utvecklas.
Om Team Effektiv
Effektiv är det innovativa och personliga företaget inom rekrytering, bemanning, coaching, matchning & interim. Idrottsrötterna och lagandan präglar bolaget, dels arbetar vi i team i våra bemannings- och rekryteringsprocesser, dels är sponsring till idrottsföreningar en betydande del.
Till dig som kandidat vill vi ge det lilla extra, med en bra upplevelse genom hela rekryteringsprocessen, vilket vår utmärkelse Årets Rekryteringsföretag är ett kvitto på. Effektivs värdeord är Glada, Utforskande, Långsiktiga och Driftiga. Tillsammans bildar initialerna GULD. Effektiv vill ta guld med sina kandidater, konsulter, kunder och samarbetspartners varje dag.
Detta är en direktrekrytering, vilket innebär att Effektiv ansvarar för rekryteringsprocessen och du kommer att bli anställd direkt hos kundföretaget.
Sökord
support, IT-support, Microsoft D365 Business Central, NAV