OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om Bravura:
Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!
Om tjänsten:
Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos Bedege.
Om företaget:
Bravura söker en teknisk support till det etablerade bolaget Bedege som arbetar med IT-lösningar, primärt mot detajhandeln. De säljer, anpassar och supportar affärsystem, kassalösningar och betalningslösningar. Kunderna består av namnstarka aktörer och supporten bedrivs 365 dagar om året för att på så sätt bibehålla högklassig service och ge kunderna möjlighet att fortsatt driva sin verksamhet och försäljning framåt. Bedege erbjuder således sina kunder ett totalt förvaltningsåtagande.
Arbetsuppgifter:
Som teknisk support kommer du att lösa tekniska ärenden på 1st och 2nd line-nivå. Varje ärende som kommer in loggas och tilldelas sedan en ägare som ansvarar för att felsöka och lösa de problem som föreligger. Du löser problem genom att ha dialog med kunderna, felsöka och arbeta problemlösande. På avdelningen råder en prestigelös stämning där alla hjälps åt och ställer upp för varandra. Arten på ärendena kan bland annat vara frågor rörande artiklar som inte hittas, nätverk som ligger nere eller fel på hårdvara. Ärendena hanteras i ett ärendehanteringssystem och support sker via telefon och fjärrstyrning.
Hos Bedege finns stora utvecklingsmöjligheter! För dig som är driven att lära mer finns chans att stiga på ett trainiee-program där du får lära dig mer om till exempel ekonomi och projektledning!
Bedege har schemalagt arbete 06-22 alla dagar om året.
• Hantera ärenden på 1st och 2nd line-nivå
• Felsökning och problemlösning
• Support via telefon och fjärrstyrning.
Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:
•Ca ett halvår - 3 års erfarenhet från en roll som 1st line support, inom butik eller ekonomi.
• Goda kunskaper i Windowsmiljö samt nätverk och kommunikationslösningar
• Du uttrycker dig väl i tal och skrift, på svenska såväl som på engelska. Du förstår även Norska väl då Bedege arbetar mot den norska marknaden.
• Meriterande med utbildning inom inom IT eller ekonomi
• Meriterande med kunskaper inom Active Directory, SQL samt ERP-lösningar
Vi söker dig som har ett stort intresse för teknik, som vill utvecklas med ett företag och ständigt lära nytt. Kanske kommer du från en bakgrund inom retail har på så sätt en stor förståelse för det Bedege arbetar med och vilka problem som kan uppstå för en kund. För att trivas i rollen drivs du av problemlösning och att leverera högkvalitativ service, också under perioder med högt tempo. Som person har du en prestigelös inställning och ser positivt på att stötta upp kollegor i det dagliga arbetet. Vi ser också att du har ett stort intresse för IT och viljan att tillhöra en stabil organisation som lägger vikt vid medarbetarna, vilket på sikt kan innebära utökade ansvarsområden.
Övrig information:
Start: Omgående med hänsyn till uppsägningstid
Plats: Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här
Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här
Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Nina Wennersten
Kristina Nicolin
Karin Vannfält-Restorp
Amanda Forssell
Sofie Persson
Karolina Hoti
Josefine Gustafsson
Isabelle Riddez
Johan Ström
Lisa Eklund