IT-Support till Bonnierförlagen!

IT-Support till Bonnierförlagen!

Arbetsbeskrivning

I denna roll är du den ultimata problemlösaren! Du är personen på plats för att ge toppklassig support till kollegorna.
Om du älskar att vara den som får allt att funka, och om du gillar tanken på att vara den person som alla vänder sig till när tekniken strular, då är det här jobbet för dig!

OM TJÄNSTEN
Du kommer att vara Bonnier Förlagens support på plats på kontoret, samtidigt kommer du även få möjlighet att hjälpa Bonniers kollegor i Köpenhamn och Oslo. Du tar hand om de utmaningar som Bonniers servicedesk team skickar din väg via ärendehanteringssystemet. Teamet består av 7 personer där dina kollegor är bland annat systemutvecklare och produktägare.

Du erbjuds
- Att få arbeta i Bonniers fina lokaler i centrala Stockholm
- Utvecklingsmöjligheter
- Rum för att lära sig, det är ett mindre bolag där du är välkommen att komma med idéer.

ARBETSUPPGIFTER

Arbetsuppgifter


* Installera datorer
* Administrera telefonabonnemang
* Kontakt med leverantörer
* Hantering av skrivare, konferensrum, konferensteknik m.m
* Felsöka
* Administrera konton


VI SÖKER DIG SOM


* Har minst 6 månaders erfarenhet av IT-support
* Som är flytande i svenska, båda i tal och skrift då det används i det dagliga arbetet
* Office365 tjänster
* Active Directory
* Erfarenhet av att arbeta i ärendehanteringssystem
* Windows 10/11
* macOS


Det är meriterande om du har
· Erfarenhet av hantering av användare och grupper i AzureAD
· Grundläggande kunskap inom infrastruktur, servrar, nätverk.
· ITIL
· Dokumentation

För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:
- Samarbetsinriktad
- Ödmjuk
- Kommunikativ
- Problemlösande

Vår rekryteringsprocess

Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.

Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan därmed komma att tas ned innan sista ansökningsdag om det är så att vi har gått vidare till urvals- och intervjufas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 7 oktober 2023
  • Ansök senast: 7 november 2023

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


Teknisk Support

Teknisk Support

27 december 2024

24 december 2024

23 december 2024

IT-supporttekniker till myndighet i Stockholm

IT-supporttekniker till myndighet i Stockholm

23 december 2024