IT- Support till Infocare AB

Arbetsbeskrivning

Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!

Om tjänsten:

Det här är ett konsultuppdrag på deltid som varar i 12 månader. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Infocare. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget.
Uppdragstiden blir en ömsesidig testperiod där du som konsult har samma trygghet som
en anställd. För dig som är ny på arbetsmarknaden är konsultuppdrag ett bra sätt att
testa olika uppdrag, knyta kontakter och bygga upp ett konkurrenskraftigt cv.
Läs mer om vad det innebär att vara konsult på Bravuras hemsida.

Om företaget:

Infocare är den ledande serviceleverantören av teknisk utrustning i Norden. De har över 60 serviceställen och 1100 anställda i Norge, Danmark och Finland. Utöver detta levererar de on-site service, installationer, transporter och mjukvarutjänster till företag över hela Sverige. Infocares mål är att erbjuda de mest effektiva tekniska lösningarna på marknaden och att lösa tekniska utmaningar på ett effektivt och professionellt sätt.

Arbetsuppgifter:

I rollen arbetar du med att supporta dina kollegor och användare i företagets vardagliga IT-miljö. Detta gör du bland annat genom att administrera konton och lösa tekniska problem, installera nya datorer, skrivare och till viss del arbetar du med ärendehantering. Du arbetar on-site, vilket innebär att du är på plats och hjälper användare med tekniskt relaterade frågor, således förväntas du utgå från kontoret och ges inte möjlighet att arbeta hemifrån utöver vid särskilda anledningar.

• Installation Windows, Mac samt Linux
• Felsökning inom mjukvara/hårdvara PC, Mac, Linux, Android samt Iphone
• On-site support

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Tidigare arbetslivserfarenhet i en roll som on-site-tekniker/ support eller servicedesk
• Meriterande med erfarenhet av Windows, Mac och Linux
• Svenska obehindrat i såväl tal som skrift – Engelska är meriterande

Som person är du uppmärksam, tillmötesgående och gillar att hjälpa andra. När problem uppstår är du lösningsorienterad och blir motiverad av att kunna ge kunderna förstklassig service. I rollen arbetar du tätt ihop med ditt team varför det är viktigt att du gillar att arbeta tillsammans med andra, du ser till gruppens bästa och är mån om att skapa ett bra arbetsklimat.

Övrig information:

Start: Omgående
Plats: Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Nina Wennersten

Kristina Nicolin

Karin Vannfält-Restorp

Amanda Forssell

Sofie Persson

Karolina Hoti

Josefine Gustafsson

Isabelle Riddez

Johan Ström

Lisa Eklund

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bravura
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 2 februari 2023
  • Ansök senast: 17 februari 2023

Besöksadress

Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm
None

Postadress

Långholmsgatan 27
Stockholm, 11733

Liknande jobb


25 november 2024

25 november 2024

25 november 2024

2nd line supporttekniker

25 november 2024