OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
ISS är ett av världens största tjänsteföretag inom Facility Management, vilket ger dig många olika utvecklingsmöjligheter inom varierande områden. På ISS är medarbetarna företagets värdefullaste resurs och de har stort fokus på utveckling där de bland annat erbjuder olika utbildningar för medarbetarna - allt för att du ska engageras och utvecklas på jobbet. Du blir utöver en representant för ISS en viktig medarbetare för deras kunder. ''De erbjuder en varierande och spännande roll där ditt arbete kommer vara en viktig del i att nå ISS och kundens mål.''
Alla brinner för olika saker, men för att lyckas i denna roll så behöver du älska IT. Vi imponeras av dig som har hittat din grej och brinner för den! Vi på Gigstep letar nu efter dig som vill arbeta som IT-support på ISS i Malmö.
Du kommer ingå i ett kompetent team där du kommer lära dig massor. ISS är nu i en spännande fas med att implementera en ny global IT-strategi som innebär nya händelserika satsningar.
Support sker via ett ärendehanteringssystem och telefon där felsökning är något du gör dagligen och vi lägger en stor vikt vid din analytiska förmåga. Det är väldigt bra om du har koll på nedanstående punkter:
DNS, DHCP, TCP/IP
Windows Operativsystem
Outlook & Exchange
MS Office & M365
Det genuina IT-intresset är ett måste. Vi vill gärna att du har arbetat med IT-support tidigare. Att du är flytande i både svenska och engelska är ett krav.
Start är omgående och uppdraget löper till en början på sex månader. Det här är ett konsultuppdrag vilket innebär att du blir anställd av oss på Gigstep och arbetar som konsult via oss ute på ISS.
Urval sker löpande och tillsättning kan ske innan sista dag för annons.