IT-support till ledande leverantör av ekonomi- och HR-lösningar

Arbetsbeskrivning

Vill du bli en del av den senaste tekniken för systemlösningar inom HR och ekonomi? Har du erfarenhet av Aditro Förhandling, Aditro Utdata eller Personec P? Då har vi tjänsten för dig.

Vi söker för kunds räkning två nya medarbetare till deras IT-support i centrala Göteborg. Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Skicka därför in din ansökan redan idag.


Dina arbetsuppgifter

Som medarbetare i vår kunds IT-support kommer dina arbetsuppgifter bestå av ta emot ärenden från kunder som främst verkar inom offentlig sektor i hela Sverige. Ärendena är oftast av den mer komplexa varianten då kunderna själva ofta har en first line support. Din uppgift är att lösa kundernas ärenden via olika system. Arbetet innebär mycket tid vid datorn och även möten tillsammans med kunder. Arbetet är till största del självständigt men kollegor finns på plats för att hjälpa dig när det behövs. Erfarenhet av något av programmen krävs, initialt kommer också en introduktionsutbildning samt mentorskap att finnas. Mycket av arbetet sker i samarbete med företagets utvecklare.

Om företaget

Vår kund arbetar för att stödja företag i deras HR-, löne- och finansiella processer samt utveckla en enklare jobbvardag. De erbjuder innovativa och flexibla lösningar och tjänster inom området. Till deras supportteam i Göteborg söker vi nu två nya medarbetare som kommer arbeta med kunder inom offentlig förvaltning. På kontoret i Göteborg arbetar cirka 65 personer varav 4 stycken i IT-supporten.

Vår kund erbjuder flextider och möjlighet att arbeta hemma. Inom företaget finns för rätt person utvecklingsmöjligheter till olika områden


Din profil

För att vara aktuell för tjänsten måste du:
- Ha erfarenhet av något av följande system: Aditro Förhandling, Aditro Utdata eller Personec P
- Kommunicera obehindrat på svenska och engelska

Det är meriterande om du:
- Har en eftergymnasial utbildning inom lön, HR eller systemvetenskap.
- Har kunskaper om avtalet Allmänna bestämmelser

Är du som person teknisk nyfiken, social och driven har du helt rätt personlighet för tjänsten. Du har också skinn på näsan och kan hantera tuffa situationer.


Om oss

Framtiden AB är ett rekryterings- och bemanningsföretag och vår specialitet är Unga Talanger. Det innebär att vi hjälper våra kunder att hitta de bästa medarbetarna som fortfarande är i början av sin karriär. Just nu har vi hundratals lediga jobb.

Framtiden AB arbetar med både bemanning och rekrytering och vår idé är att minska avståndet mellan utbildningen och arbetslivet. Vi gör vad vi heter – hjälper våra kunder till en bättre framtid genom den personal som vi förmedlar.

För denna tjänst kommer du vara anställd av oss på Framtiden AB och arbeta som konsult hos ett av våra kundföretag.


Villkor

Start: Omgående
Omfattning: Heltid, tillsvidare, vardagar 08.00-17.00
Placering: Göteborg
Lön: Enligt överenskommelse

Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Skicka därför in din ansökan redan idag.

Kontaktpersoner på detta företaget

Tobias Lindgren

Gorjana Dubovina
0704 44 97 84
Ida Lundblad
0707-66 19 76
Gustaf Hesslegård

Linn Hansson

Ineta Broxe

Johanna Ahlstrand
0735 16 89 74
Tobias Lindgren
0735 - 16 89 97
Patrik Gustavsson

Caroline Stjerna

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Framtiden i Sverige AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • Heltid tillsvidareanställning
  • Publicerat: 29 juni 2015

Besöksadress

Borgmästargränd 1D, Jönköping
None

Postadress

Borgmästargränd 1D
Jönköping, 55320

Liknande jobb


IT-administratör

IT-administratör

15 november 2024

Digital Workspace specialist/Lead

15 november 2024

15 november 2024