OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker dig som är serviceorienterad med erfarenhet av IT support och van av att hantera supportfunktioner!
Live Nation Sweden är på jakt efter en IT-support till kontoret placerat i centrala Stockholm. IT- avdelningen ska utöka teamet med en engagerad, serviceinriktad och kunnig kollega med ett brinnande intresse för IT och teknik.I den här rollen blir du en del av en central supportfunktion och ett mindre team som arbetar för att supportera medarbetarna på Live Nation och dess dotterföretag Luger samt Sweden Rock på bästa möjliga sätt. Du bidrar till detta genom att analysera, felsöka och supportera IT- och teknikrelaterade ärenden. Välkommen!
VAD KAN VI ERBJUDA DIG?
Du erbjuds ett utmanande och självständigt arbete på en arbetsplats med möjligheten att göra skillnad. Vidare får du en chans att använda din fulla kompetens inom IT och support samt all din servicekänsla. Vi säkerställer också att vi levererar den kvalitet och tillförlitlighet som krävs av våra medarbetare vi serverar och de produkter vi behandlar.
Live Nation erbjuder också:
• En dynamisk och kreativ arbetsmiljö
• Ett internationellt bolag med lokal förankring
• Goda förmåner såsom friskvårdsbidrag och liknande
DINA FRAMTIDA ARBETSUPPGIFTER
• Supportera och hantera IT-frågor från medarbetare
• IT-administrativa uppgifter (behörigheter, checklistor, licenser och användarkonton)
• Hantera incidenter på ett serviceinriktat sätt
• Hantera flertalet olika Microsoftapplikationer samt Active Directory
• Genomföra vissa systemutbildningar för våra medarbetare
ROLLEN INNEBÄR OCKSÅ
Du kommer att stötta organisationen och du har daglig kontakt med olika chefer och medarbetare. Du ingår i företagets IT grupp och tillsammans tar ni ansvar för att det ska fungera. Dina arbetstider är kontorstider måndag till fredag. För att du ska trivas i rollen brinner du för att ge utmärkt service, har mycket god samarbetsförmåga samt är initiativrik och kan arbeta självständigt.
Live Nation Sweden får också stöd av bolagets centrala IT-avdelning i London.
VEM ÄR DU?
Vi tror att du som söker den här tjänsten har ett stort IT-intresse, en stark drivkraft och en vilja att alltid leverera förstklassig service! Du är en framåt och positiv person som är serviceminded med en stor förståelse för att medarbetare har olika kunskapsnivåer vad gäller IT. Du kommer att arbeta i ett mindre IT team men arbetet bedrivs självständigt.
Vi önskar även att du har följande:
• Vi ser gärna att du har ett några års erfarenhet av IT-support.
• Har erfarenhet av Windows 10, MacOSX, Windows Server, Office 365/Exchange
• Intresse för IT och teknik i bred bemärkelse
• Du uttrycker dig mycket väl i tal och skrift, även på engelska
INTRESSERAD?
I den här rekryteringen är det vi på TNG IT Digital som sköter hela rekryteringsprocessen på ett fördomsfritt och kompetensbaserat sätt. Du söker enkelt via vårt ansökningsformulär med ditt CV eller LinkedIn-profil, och alltid utan personligt brev. Istället kan du kort i ansökningsformuläret motivera varför du söker jobbet. Du kan sedan följa din ansökan i realtid via hemsidan. Tänk också på att söka jobbet snarast om du är intresserad! Urvalet sker löpande och tjänsten kan tillsättas före sista ansökningsdatum. Har du frågor är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare. Notera dock att vi inte kan ta emot några ansökningar via email. Vi hörs snart igen!
Kontaktpersoner på detta företaget
Sara Scheef
08-410 690 50
Sinisa Strbac
Jonas Olsson
08-410 639 22
Jennie Mannesten
08-21 92 05
Dana Jennerström
08-410 639 23
Dana Jennerström
Marcus Eriksson
Maria Tedsjö
0709-76 48 95
Malin Löwdahl
08-410 639 29
Pär Johansson
070-350 03 07