IT-support till Ovako i Sandviken

IT-support till Ovako i Sandviken

Arbetsbeskrivning

Vi på TNG söker nu dig som vill arbeta inom IT-support hos vår kund Ovako i Hofors, Sandviken, Gävleborgs län.

Till vår kund Ovako söker vi nu dig som vill arbeta inom IT och helpdesk som support, inledningsvis är detta ett visstidsuppdrag på 6 månader, men för rätt person kan det bli aktuellt med förlängning. Ovako ser ett ökat behov inom IT i ett flertal områden som support, tekniker samt inom nätverk eller system. Välkommen med din ansökan!

VAD KAN VI ERBJUDA DIG?

Vi erbjuder dig en bred roll inom IT hos vår kund Ovako. Det här är ett spännande uppdrag där du får chansen att utveckla din kompetens.

Som konsult via TNG arbetar du tryggt med kollektivavtal, försäkringar och självklart friskvårdsbidrag.

DINA FRAMTIDA ARBETSUPPGIFTER

Som konsult via oss får du möjligheten att utvecklas inom IT-support. Uppgifterna varierar beroende på vilket behov Ovako har, men du får möjligheten att samla på dig mycket erfarenhet och få möjlighet till tillsvidareanställning direkt hos kund om båda parter trivs med varandra. Exempel på arbetsuppgifter som uppdrag kan innebära är:

• Hantera konton och automatgenererade tickets i kunddisken
• Ge kollegor och företagskunder support inom IT-ärenden per mail och telefon
• Självständigt felsöka och reparera tekniska problem
• Hålla kontakt med leverantörer av IT-system
• Arbeta med drift och support på hårdvara och mjukvara

ROLLEN INNEBÄR OCKSÅ

Ovako har varierande önskemål och behov, därför kan uppdragens längd och omfattning skiljas åt. Vi erbjuder just nu ett uppdrag på minst 6 månader heltid till vår kund i Sandviken. Detta uppdrag är tänkt att starta så snart rätt person kan vara på plats.

VEM ÄR DU?

Vi söker dig med stort IT-intresse som gillar variation. Du har helst studerat IT och har erfarenhet inom området, exempelvis; AD, Windows klienter, Windows installationer/Virusuppdateringar och uppkoppling nät.

Vi ser att du gillar problemlösning och utbyter gärna kunskaper och erfarenheter med såväl kunder, kollegor som leverantörer. Då arbetsuppgifterna innebär mycket kontaktytor och support är det viktigt att du talar och skriver svenska obehindrat. I rollen som helpdeskmedarbetare motiveras du av att ge god service samtidigt som du värdesätter dina kunders integritet och håller god sekretess då du i ditt arbete kan möta känsliga uppgifter. I rollen får du även kreativt utrymme att självständigt lösa IT-relaterade problem vilket gör att vi tror att du är noggrann och pålitlig.

INTRESSERAD?
Detta är ett bemanningsuppdrag vilket innebär att du kommer att bli anställd av oss på TNG IT Digital och arbeta som konsult på plats hos vår kund. Vi sköter hela rekryteringsprocessen på ett fördomsfritt och kompetensbaserat sätt. Är du intresserad av tjänsten, ansök snarast! Urvalet sker löpande och tjänsten kan tillsättas före sista ansökningsdatum. Vänligen sök via vårt ansökningsformulär då vi inte tar emot ansökningar via email. Du söker enkelt med ditt CV eller LinkedIn-profil, och alltid utan personligt brev. Motivera istället kort i ansökningsformuläret varför du söker jobbet. Du kan sedan följa din ansökan live via hemsidan. Har du frågor är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Scheef
08-410 690 50
Sinisa Strbac

Jonas Olsson
08-410 639 22
Jennie Mannesten
08-21 92 05
Dana Jennerström
08-410 639 23
Dana Jennerström

Marcus Eriksson

Maria Tedsjö
0709-76 48 95
Malin Löwdahl
08-410 639 29
Pär Johansson
070-350 03 07

Sammanfattning

  • Arbetsplats: TNG Group AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 20 december 2021
  • Ansök senast: 19 februari 2022

Besöksadress

Korsgatan 3, Göteborg
None

Postadress

Västra Järnvägsgatan 15
Stockholm, 10132

Liknande jobb


26 november 2024

26 november 2024

IT-supporttekniker till Digital arbetsplats och IT-stödsenheten

IT-supporttekniker till Digital arbetsplats och IT-stödsenheten

26 november 2024