IT Support till SEB i Stockholm

IT Support till SEB i Stockholm

Arbetsbeskrivning

Var med och bidra till en tillförlitlig och effektiv supportprocess hos en av Nordens största IT-arbetsgivare!

Beskriver du dig själv som lösningsorienterad och kommunikativ med ett tekniskt intresse? I rollen som Support Specialist hos SEB i Stockholm får du en vardag fylld med variation. Samtidigt som du bidrar med tillförlitlighet och effektiviserar supportprocessen skapar du ett stort kontaktnät över hela banken. Du blir även del i en modern organisation i framkant som värnar om utvecklingsmöjligheter i alla dess slag.

OM JOBBET

Som Support Specialist kommer du arbeta med IT support i 2nd line för de bankapplikationer som möter våra kunder, exempelvis internetkontoret och mobila appar. Du kommer främst verka inom vårt ärendehanteringssystem, analysera tekniska incidenter och arbeta med ständiga förbättringar för att säkerställa en effektiv och pålitlig process. Just nu händer det mycket inom vårt område och du kommer ha möjlighet att påverka vårt framtida arbetssätt. 

VI ERBJUDER DIG

• En arbetsplats med stora utvecklingsmöjligheter och resurser för lärande
• Att bli en del av en organisation där förändring och utveckling står i centrum
• Möjligheten att skapa förutsättningar för våra kunder och förbättra vårt arbetssätt
• Ett team med högt engagemang, glädje och gemenskap.

DITT TEAM
På SEB i Stockholm välkomnas du in i en modern organisation som låter sina medarbetare utvecklas tillsammans med verksamheten! Du kommer vara en del av området Front Solutions inom Common Solutions & International sites på SEB. Ditt närmsta team är 10 kollegor, bestående av Support Specialister och Configuration Managers. Teamet karaktäriseras av öppenhet och samarbete. Du kommer även att ha kontakt med utvecklingsteam över hela banken.

Vi har en hybrid lösning med möjlighet att jobba hemifrån 2 dagar i veckan. Vårt moderna och trevliga kontor ligger i Stockholm, Solna, bredvid Mall of Scandinavia.

VEM ÄR DU?

Vi söker dig som tidigare har arbetat i en supporterande roll, gärna teknisk support eller i en IT administrativ roll. För att lyckas i rollen har du en god kommunikationsförmåga och frodas snarare än räds för att tala med nya människor. Vidare är du initiativtagande då du snabbt ska kunna agera och lösa incidenter samt uppskattar att samarbeta med andra. Du är flytande i svenska och engelska vad gäller tal och skrift. 

Om du har erfarenhet och/eller kunskap av databaser (Oracle, MSSQL) är detta meriterande.

LÄS MER OM HUR DET ÄR ATT ARBETA PÅ SEB

www.sebgroup.com/career

 

INTRESSERAD?
I den här rekryteringen har vi valt att samarbeta med Ada Digital som strävar efter en transparent, inkluderande och snabbrörlig rekryteringsupplevelse. Vi vill veta mer om dig och din potential! Du söker tjänsten enkelt och behöver inte bifoga några dokument. Det räcker med en motivering till varför du söker tjänsten och om du saknar CV kan du bifoga din LinkedIn-profil. Följ sedan din ansökan live via vår hemsida. Urvalet sker löpande och tjänsten kan bli tillsatt före sista ansökningsdatum. Är du nyfiken och vill veta mer innan du söker? Hör av dig till ansvarig rekryterare. Vi ser fram emot att få kontakt med dig!

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Scheef
08-410 690 50
Sinisa Strbac

Jonas Olsson
08-410 639 22
Jennie Mannesten
08-21 92 05
Dana Jennerström
08-410 639 23
Dana Jennerström

Marcus Eriksson

Maria Tedsjö
0709-76 48 95
Malin Löwdahl
08-410 639 29
Pär Johansson
070-350 03 07

Sammanfattning

  • Arbetsplats: TNG Group AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 13 juli 2022
  • Ansök senast: 12 augusti 2022

Besöksadress

Korsgatan 3, Göteborg
None

Postadress

Västra Järnvägsgatan 15
Stockholm, 10132

Liknande jobb


25 november 2024

25 november 2024

25 november 2024

2nd line supporttekniker

25 november 2024