IT-support till spännande företag i Malmö!

Arbetsbeskrivning

Har du ett stort intresse för IT och problemlösning samtidigt som du brinner för att hjälpa andra människor är detta världens chans!

I den här servicedesken kommer du inte att ta emot ärenden som handlar om att byta lösenord eller att mejlen inte synkar till telefonen. Här finns nämligen egenutvecklad hårdvara och mjukvara med egen infrastruktur. Du kan därför inte googla till dig lösningarna utan du behöver verkligen lära dig hur företagets tjänster, produkter, mjukvaror och integrationer fungerar. Här sätts ditt tekniska intresse och problemlösningsförmåga på sin spets.

Företaget är ett växande bolag som är under kontinuerlig utveckling och vill att alla medarbetare är delaktiga i avdelningens arbete. Teamet är en bra mix av olikheter och däri ligger också styrkan - att gemensamt ta fram de bästa lösningarna genom att vara öppna, hjälpsamma och prestigelösa.

Ditt fokus kommer vara att ge grym och pedagogisk service genom att lösa inkommande ärenden via telefon, mail och fjärrstyrning. Ärendena som kommer in är cirka 80% tekniska, resterande frågor kan bestå av orderhantering, fakturafrågor eller likvärdigt.

Det kräver att du är serviceminded och kan förklara saker på ett pedagogiskt sätt (är du den som släktingar ringer när det är fel på Tvn är du troligtvis en bra kandidat). Du är personen som klurar ut det tekniska samtidigt som du levererar service i världsklass!

Vi söker dig som har läst en gymnasial utbildning inom IT eller teknik. I kombination med utbildningen är det givetvis viktigt att du har ett stort tekniskt intresse och vill lära dig mer inom området. Servicedesken har öppet 24/7 vilket innebär att du måste kunna arbeta obekväma arbetstider och helger.

Start: Omgående
Slut: september 2022
Omfattning: Heltid

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Gigstep
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 6 maj 2022
  • Ansök senast: 22 maj 2022

Liknande jobb


19 november 2024

19 november 2024