IT-support till spelbolagđŸ‘Ÿ

Arbetsbeskrivning

BestÄr din fritid mestadels av gaming och din arbetstid mestadels av IT-support? Skulle drömmen vara att kombinera dessa pÄ en och samma arbetsplats? DÄ kan det vara dig vi söker till denna spÀnnande roll hos ett av vÀrldens ledande bolag inom strategispel!

Din vardag

Din vardag kommer vara fylld med modern teknik hos ett av vÀrldens största bolag inom strategispel. Bolaget har drygt 500 anstÀllda pÄ tvÄ kontor i Sverige. Du kommer sitta pÄ Stockholmskontoret och ingÄ i ett supportteamet pÄ 3 personer som du kommer arbeta tÀtt tillsammans med. Ditt arbete kommer innebÀra att ge 1st-3rd line support till interna anvÀndare och du kommer frÀmst ta emot och lösa Àrenden via Àrendehanteringssystemet Jira Service Desk samt onsite pÄ kontoret. Du kommer frÀmst arbeta i Windows, men Àven Mac och Linux. Utöver det innebÀr din roll konto- och behörighetshantering i Active Directory, bestÀllning och inköp av hÄrdvara och licenser samt hantering och drift av interna system. Du kommer Àven ha en regelbunden kontakt med leverantörer och vara delaktig i diverse projekt inom Service Desken. För rÀtt person finns Àven stora möjligheter att pÄ sikt utvecklas vidare inom bolaget.

Vem Àr du?

Vi tror att du Àr en person som har ett stort intresse för gaming och drömmer om att ta steget in i en spÀnnande bransch med modern teknik. Som person tror vi att du Àr serviceminded, nyfiken och att du har en stark vilja att lÀra dig nya tekniker. Utöver det har du ett par Ärs erfarenhet av arbete inom intern IT-support och meriterande Àr om du har erfarenhet av Jira Service Desk, Windows-, Mac- och Linux operativsystem, PC-hÄrdvara och G-suite. DÄ koncernsprÄket Àr engelska Àr det ett krav att du behÀrskar sprÄket pÄ en flytande nivÄ i bÄde tal och skrift.

Ansökan

Har du frÄgor eller funderingar fÄr du gÀrna höra av dig till Emma Schillerström (emma.schillerstrom@wiseit.se) eller Louice Rolf (louice.rolf@wiseit.se). Vi kan tyvÀrr inte ta emot ansökningar via mail dÄ vi vÀrnar om din personliga integritet. Du kan lÀsa mer om hur vi behandlar personuppgifter enligt GDPR i Wise Group-koncernens policy för behandling av personuppgifter.

VÀlkommen med din ansökan!


Passar vi dig?

Wise IT arbetar med kompetensförsörjning inom IT. VÄr uppgift Àr att hitta rÀtt person till rÀtt IT-jobb, genom rekrytering och konsulter. PÄ Wise IT Àr vi ett hÀrligt gÀng superhjÀltar som tillsammans hjÀlper mÀnniskor och företag att nÄ sina drömmar. Vi tror pÄ mÀnniskan i en framtida teknikutveckling och brinner för att bygga relationer, inkludera fler i IT-branschen och naturligtvis matcha rÀtt kompetens till rÀtt uppdrag. Hos oss Àr mÀnniskan i fokus och vi tror att alla sitter pÄ superkrafter som i rÀtt situation kan göra stordÄd. Vi vill vara en sjÀlvklar go-to career partner oavsett om kandidaten söker jobb i dagslÀget eller inte. Vill du vara med pÄ vÄr resa?

LÀs mer om oss, vÄr kultur och vÄra vÀrderingar pÄ vÄr karriÀrsida.

Kontaktpersoner pÄ detta företaget

Alexander Tonelli
0702186226
Lilian Westin
073 521 65 16
Alexander Tonelli
0702-186226
Catharina Skoog

Julian Firpo
073-5216527
Lilian Westin

Cindy Kristensson
040-6601116
Josefin Roxvall
0735216577
Mathias Gyllander
0735216588
Jonas Larsson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Wise IT AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast mĂ„nads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 20 januari 2020
  • Ansök senast: 20 februari 2020

Besöksadress

Kungsgatan 20, Göteborg
None

Postadress

Box 22109
Stockholm, 10422

Liknande jobb


IT-supportekniker

IT-supportekniker

27 december 2024

Helpdesktekniker

Helpdesktekniker

27 december 2024

Teknisk Support

Teknisk Support

27 december 2024

24 december 2024