OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Arbetsbeskrivning
Brinner du för service och har tidigare erfarenhet av att arbeta med IT? Är du en problemlösare som gillar att hitta lösningar samt hjälpa andra? Då har vi ett passande uppdrag för dig!
Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt att du har en bra samarbetsförmåga. På Randstad strävar vi efter att erbjuda dig en mängd karriärmöjligheter, så att du kan utveckla din kompetens och få ett välfyllt CV. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss.
Ansvarsområden
I denna tjänst kommer arbetsuppgifterna vara att supportera IT-system. Uppgifter kommer vara att arbeta med ärendehantering och dokumentera supportärenden. Ärenden som kommer in ska registreras, felsökas och sedan åtgärdas. Ärendena ska sedan följas upp och man ska rapportera lösningarna man gjort till den som rapporterat in ärendet.
Arbetsuppgifter är också att administrera olika IT-miljöer och att ge support och vägledning till användare via antingen telefon, chatt eller dator.
Låter det här som något för dig? Då hoppas vi att du skickar in din ansökan redan idag! Observera att vi inte tar emot ansökningar via e-post (på grund av Personuppgiftslagen), men gärna frågor. Skicka därför in din ansökan via länken nedan.
Arbetstider
Heltid, kontorstid vardagar i Mariestad.
Kvalifikationer
Vi ser att du som söker har en gymnasieutbildning eller liknande utbildning.
Minst sex månaders arbetslivserfarenhet inom yrket.
För att lyckas i rollen ser vi också att du besitter goda kunskaper om datorer, operativsystem och nätverk.
Kunskaper om informationssäkerhet.
Grundkunskaper i MS Office
Kunskaper om ärendehanteringssystem exempelvis Easit BPS eller Artologik Helpdesk
Kunna kommunicera obehindrat på svenska, såväl i tal som skrift
För att lyckas i denna tjänsten ser vi att du är serviceinriktad och pedagogisk. Det är också viktigt att man har lätt för att arbeta i grupp och besitter en hög social förmåga.
För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.
Ansökan
2021-08-25, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.
För information: Petter Digneus, Konsultchef, petter.digneus@randstad.se
Om företaget
Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster och erbjuder bemannings-, konsult- och rekryteringslösningar inom alla kompetensområden. Vi erbjuder även interim management, executive search och omställningstjänster. Vi har ett stort nätverk av bolag och kandidater vilket innebär att vi förmedlar hundratals jobb inom olika branscher, från Kiruna i norr till Malmö i söder. Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och organisationer att nå deras sanna potential. Vi kallar det Human Forward.
Kontaktpersoner på detta företaget
Daniella Petersen
Cecilia Mannheimer
Emelie Özgun
Pontus Adolfsson
Konsultchef Katja Löfström
Maria Johansson
Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom
Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044