IT-support till större bolag i Tumba!

Arbetsbeskrivning

Alla brinner för olika saker, men för att lyckas i denna roll så behöver du älska IT. För oss är IT-nörd något positivt, vi imponeras av dig som har hittat din grej och brinner för den!

Du kommer ingå i ett kompetent team där du kommer lära dig massor. Där du kommer kunna kombinera dina kunskaper inom IT med din känsla för service i en perfekt mix.

Du arbetar i ett ärendehanteringssystem och felsökning är något du gör dagligen. Det är väldigt bra om du har koll på nedanstående punkter:

- Active Directory
- DNS, DHCP, TCP/IP
- Citrix
- Windows Operativsystem
- Outlook & Exchang
- MS Office & O365
- Skrivare & skrivarhantering
- Hårdvarurelaterade frågor

Det genuina IT-intresset är ett måste. Vi vill gärna att du har arbetat med IT-support tidigare. Att du är flytande i både svenska och engelska är ett krav.

Välkommen in i ett härligt gäng där humor blandas med stort fokus för att ge god service åt kunderna!

Uppdragsgivaren kan också tänka sig att du jobbar deltid. Så har du ett annat jobb vid sidan av så tveka in att söka. Vid deltidsarbete gäller minst 50%.

Detta är ett konsultuppdrag där du blir anställd av oss på Gigstep men arbetar ute hos vår kund. Uppdraget är med 6 månader till att börja med.

Urval sker löpande så tveka inte på att skicka in din ansökan redan idag!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Gigstep
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 24 oktober 2023
  • Ansök senast: 12 november 2023

Liknande jobb


25 november 2024

25 november 2024

25 november 2024

2nd line supporttekniker

25 november 2024