OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Jobbify Àr en jobbplattform för vassa kandidater.
För kunds rÀkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen:
Â
Om tjÀnsten
Wrknest söker nu en IT helpdesk-medarbetare som vill ge teknisk support hos en av Sveriges frÀmsta restauranggrossist pÄ frukt & grönt. Bolaget jobbar med att köpa, sÀlja och utveckla produkter som deras kunder inte kan klara sig utan. Det Àr i detta bolag en sjÀlvklarhet att ta ansvar för moder jord och de strÀvar efter att vara en positiv förÀndringskraft i samhÀllet. HÀr ges du möjligheten att supporta deras medarbetare med IT relaterade uppgifter högt som lÄgt, samtidigt som du bidrar till hÄllbarhet i alla led. Detta Àr en perfekt chans för dig som vill arbeta med olika saker inom flera IT- omrÄden dÀr du kan bygga karriÀren framÄt.
Detta Àr ett konsultuppdrag dÀr du blir anstÀlld av Wrknest men jobbar pÄ uppdrag ute hos vÄr kund. Starten Àr omgÄende och uppdraget strÀcker sig 6-12 mÄnader, med chans till överrekrytering efter det. Du kliver in i ett företag med en positiv attityd, kunniga kollegor och en hjÀlpsam miljö. Du kommer arbeta pÄ deras kontor i VÀstberga i Stockholm.
Dina framtida arbetsuppgifter
I rollen kommer du tillsammans med ditt team ansvara för att ge support gÀllande mjuk- och hÄrdvara till företagets medarbetare. Du kommer ta emot inkommande Àrenden via telefon, mejl och pÄ plats dÀr du blir första kontakten ut mot medarbetarna. Dina arbetsuppgifter kan exempelvis bestÄ av att köpa in hÄrvara, installera och konfigurera mjukvaran. Ditt dagliga arbete innebÀr arbete med Windows 10 (bÄde hÄrvara och mjukvara), att hantera konton i Active Directory och Azure AD, att hands on lösa problem och felsöka i Outlook och Office 365, samt supporta medarbetare med olika problem inom IOS och andriod, fjÀrrstyrning etc. I din roll ingÄr Àven att hantera medarbetarnas accesskort och behörighet till dörrar.
Denna tjÀnst kommer erbjuda dig en stor variation inom IT-arbete och chansen att sÀtta dig in i ett gÀng nya teknologier.
Vi söker dig som har
Flytande sprÄkkunskaper pÄ svenska och engelska
Ett intresse att av teknik och att ge teknisk support och en vilja att lÀra sig
Arbetslivserfarenhet av nÄgon form av IT-support/Helpdesk eller relevant utbildning inom IT
Kunskaper inom Active Directory, Office 365
B-körkort
Vi ser det som ett plus om du Àven har
Erfarenhet av servicerelaterade arbeten
Vid denna rekrytering lĂ€gger vi stor vikt vid dina personliga egenskaper, dĂ„ de Ă€r avgörande för hur du kommer att lyckas i rollen och företaget. Vi förstĂ„r att man inte kan allting frĂ„n början â men du ska ha en vilja att lĂ€ra dig! DĂ€rför söker vi dig som Ă€r strukturerad, serviceinriktad, pedagogisk och har en förmĂ„ga att tĂ€nka logiskt och lösa problem. Vi ser ocksĂ„ gĂ€rna att du har social kompetens, ett stort intresse av teknik och en otrolig hunger att lĂ€ra dig nytt inom detsamma.
Ăvrig information
Start: OmgÄende
Plats: Stockholm
Omfattning: Heltid, 100 % (h/v)
AnstÀllningsform: TillsvidareanstÀllning
Sök gÀrna sÄ snart som möjligt dÄ vi jobbar med löpande urval.