OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Swedish Recruitment har sedan 2006 jobbat med rekrytering gentemot den europeiska arbetsmarknaden.Vi jobbar aktivt för långsiktighet, och detta innebär goda relationer med både kunder och kandidater under och efter rekryteringsuppdraget.Vi söker nu medarbetare till ett IT-support team på ett världsledande företag med service-center i Prag, Tjeckien. Detta är en utmanande roll som kräver att du både är tekniskt lagd och har en god sans för kundservice.Arbetsuppgifterna består i att säkra att inkommade support uppdrag är korrekt loggade, omhändertagna och svarade på snabbt och effektivt enligt kundens höga krav på standard.Att snabbt lokalisera problemet och finna ett sätt att lösa det till kundens bästa är A och O.Det är viktigt att kunna planera, strukturera och utföra arbetet samtidigt som man håller lugnet, så stresstålighet är givet.Som en del av det europeiska 1:a linje support teamet kommer du att i första hand jobba mot svenska kunder vid IT-problem.Du kommer alltså att vara första kontakten för de kunder som har problem och kontakt sköts via email och telefon.Det är därför mycket önskvärt om du har vana från call center eller god telefonvana från annat håll.Vi ser helst att du är en van datoranvändare med färdigheter och kunskap inom operativsystem, nätverk, hårdvara mm. Full upplärning sker dock på plats.Givetvis betalar arbetsgivaren resan ner samt hjälper till med att hitta boende.Du har också full betalning under upplärningen.Rekryteringen håller på just nu så skicka in din CV redan idag!