IT Support under sommaren till Axfood IT

IT Support under sommaren till Axfood IT

Arbetsbeskrivning

Om Bravura:

Vi på Bravura jobbar med bemanning och rekrytering. Hos oss finns möjligheter för dig som vill ta nästa steg i karriären. Välkommen att hitta ditt drömjobb genom oss – som konsult eller rekryterad.

Om tjänsten:

Det här är ett konsultuppdrag under sommaren där du förväntas arbeta heltid på Axfoods kontor mellan v.24–32, där upplärningen blir under v. 24 och v.25. Det finns viss möjlighet att få fortsätta arbeta deltid parallellt med studier under hösten.

Om företaget:

Axfood är en av Nordens största aktörer inom dagligvaruhandeln med butiker som Hemköp och Willys. IT-organisationen består i dagsläget av ca 200 anställda fördelade på utveckling och leverans. Axfood är ett bolag som ligger långt fram i tekniken och som ständigt utmanar för att ligga i framkant gällande digitalisering för att ha marknadens nöjdaste kunder.

Arbetsuppgifter:

I rollen som IT-support på Axfood IT ger du support till företagets butiker, lager och kontor i IT-relaterade frågor rörande användar- och behörighetsärenden. Du ansvarar för inkommande ärenden, som primärt inkommer via mail och som därefter reggas i ärendehanteringssystemet. Du arbetar dessutom till stor del med telefon och stöttar såväl medarbetare som användare. Till största del är det ärenden och frågor rörande Office 365, Windows, Active Directory och SAP.

I inledningen av din anställning får du en gedigen introduktion i system och arbetssätt.

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Pågående studier, gärna med teknisk/IT-inriktning
• Tidigare arbetslivserfarenhet från en av Axfoods butikskedjor
• IT-intresse
• Du uttrycker dig väl i svenska och engelska, i såväl tal som skrift

För att passa i denna roll tror vi att du har en god känsla för service och är van vid att hantera stressande situationer på ett lugnt och metodiskt sätt. Vidare är du noggrann och har ett sinne för detaljer. I rollen ger du support både genom telefon och mejl varav du som person känner dig trygg med att ta kontakt och kommunicera med nya människor. Därtill bör du trivas med att arbeta i grupp samt att lösa problem, både självständigt såväl som i grupp.

Övrig information:

Start: Juni
Plats: Centrala Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport via mail, info@bravura.se eller telefon 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Nina Wennersten

Kristina Nicolin

Karin Vannfält-Restorp

Amanda Forssell

Sofie Persson

Karolina Hoti

Josefine Gustafsson

Isabelle Riddez

Johan Ström

Lisa Eklund

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bravura
  • 1 plats
  • 11 dagar - upp till 3 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 8 april 2024
  • Ansök senast: 8 maj 2024

Besöksadress

Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm
None

Postadress

Långholmsgatan 27
Stockholm, 11733

Liknande jobb


QC support admin

QC support admin

20 december 2024

Technical Support till Micropower

Technical Support till Micropower

20 december 2024

20 december 2024