OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Experis IT söker nu dig som vill jobba i en bred roll med IT- support hos vår kund, en av Sveriges främsta högskolor i Stockholm.
Arbetsbeskrivning
Du kommer att ingå i ett team på 2-3 personer och jobba med:
* On- och Off- boarding och change av konton.
* Hårdvarusupport av datorer, licenser
* Mobiltelefoni
* Handhavande av programvar
* Arbete med videokonferens-utrustningen samt datoriserade prov
* Nätunderhåll och nätadministration
* Generell felsök för tillkommande programvaror och funktioner
* Visst utökad support för specifik målgrupp och Office 365.
* Studio- och inspelningsteknik
Din önskande bakgrund
Vi söker dig som har en bra teknisk utbildning, men framförallt en gedigen arbetslivserfarenhet för att hantera ovan beskrivna arbetsuppgifter.
Som person är du strukturerad, noggrann samt har tålamod för att jobba med detaljer i supportärenden. Du har bra förmåga att hantera olika personligheter, en god känsla för service, är lyhörd för samarbete i en arbetsgrupp och har en god förmåga att både trivas och passa ihop med olika människor. Du har också en god ansvarskänsla och tar initiativ där det behövs, du är också nyfiken och intresserad av service till medarbetare och av den interna kundens behov. Du arbetar för och trivs med att slutföra projekt och arbetsuppgifter i enlighet med tidsramar, och du har ett positivt sätt och en problemlösande attityd!
Vår kund har engelska som officiellt språk och därför är det viktigt att du behärskar engelska väl i tal och skrift, och så även med svenska språket.
Ansökan
Varmt välkommen med din ansökan via länken intill!
Om du har frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Anna Aurell- Sundvall på Anna.Aurell-
Kontaktpersoner på detta företaget
Sophie Dalebjer
Stina Johansson
Anna Aurell-Sundvall
08 - 736 29 66