OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker för en kunds räkning efter en supporttekniker som får ta ett större IT-ansvar. Kunden har en IT-miljö som i stort består av Microsoft programvaror samt andra standard 3:e parts programvaror. Kundens kontor där man skall sitta ligger strax norr om Stockholm och där finns cirka 50 stycken lokala användare som man skall stödja med support. I hela Sverige finns cirka 85 stycken användare. Arbetsuppgifter - Ta ansvar över IT-miljön lokalt på kontoret i Stockholm samt övriga platser i Sverige - Användarsupport - Tillse att IT-miljön är uppdaterad och undehållen - Ansvara för telefonilösningen - Inköp av IT-material - Samarbete med övriga nordiska länder samt övriga kontor - Genomföra "gudielines" som kommer från IT-huvudkontoret - Tillse att IT-mognaden ökar hos kundens anställda Som person tror vi att du är: - Ansvarstagande som person - Bra IT kunskaper inom Microsoftsystem samt andra normala 3:e parts programvaror (Antivirus, backup, olika system m.m.) - Nätverkskunnig (switching, routing) - Serviceminded - En "Do:er" - Kan hålla korta IT-utbildningar - Enkelt för att prata med olika typer av människor Vi går igenom ansökningar löpande och vi ser fram emot din ansökan! Tillsättning omgående!