OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om företaget
Musti Group är en ledande nordisk husdjursspecialist som är verksamma i Finland, Sverige och Norge. Deras främsta uppdrag är att supporta den pälsiga vardagen för djurälskare, överallt. De servar sina nordiska kunder i alla kanaler genom deras affärskedja Musti ja Mirri, Musti, Arken Zoo och Djurmagasinet, men även e-handel som Vetzoo. De har i dagsläget 293 affärer öppna och har klassats som tredje bästa arbetsplatsen i Finland. Utöver det har de i dagsläget 1162 experter på plats och de har sitt huvudkontor i Helsinki, Finland.
Musti Group söker nu en IT-supporttekniker till deras kontor i Eskilstuna. Är du en djurälskare som också är en fena på Windows, IT och gillar arbeta tillsammans med andra? Sök då in idag! Vi använder oss av ett löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.
Detta är ett konsultuppdrag till att börja med på 12 månader. Detta innebär att du blir anställd av oss på Clevry och uthyrd som konsult till Musti Group. Rekryteringsprocessen sköts av Clevry och frågor gällande tjänsten ställs till ansvarig konsultchef, i detta fall Lajla Dzebic (lajla.dzebic@clevry.com).
Din roll
I rollen som IT-supporttekniker kommer du att arbeta med det dagliga IT-supportarbetet. Du kommer att stötta kunder i Norge och Sverige och ditt främsta fokus kommer att vara affärer/lager och standardkontor samt infrastruktur i Eskilstuna. Ditt arbete kommer till stor del att utföras med hjälp av dator och telefon men även praktiskt arbete som installation och uppgraderingar. Du kommer aktivt arbeta med nätverk, mjukvaruinstallation och att delta i mjukvaruuppdateringar.
Start: Omgående
Omfattning: 50% eller 100%, 12 månader
Placeringsort: Eskilstuna
Din profil
Vi söker dig som har ett stort intresse för IT och teknik och som har erfarenhet av Windows och nätverk. Vi tror att du antingen i dagsläget studerar IT på universitetsnivå och har möjligheten att arbeta på 50%, eller att du har 1 års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter och kan ta dig an ett uppdrag på 100%. Har du tidigare erfarenhet av att arbeta inom lager ser vi detta som mycket meriterande. Du bör ha ett bra IT-perspektiv, trivas med att arbeta tillsammans med andra men inte heller har några svårigheter med att ta egna initiativ. Vidare ser vi att du uppskattar att arbeta med problemlösning och att du alltid har kunden i fokus och därmed bidrar till en god kundservice. Du trivs med att hantera många olika arbetsuppgifter och är lugn även i stressiga situationer. För att snabbt komma in i rollen ser vi också att du är snabblärd, lyhörd och som ovant nämnt, tekniskt intresserad. Det är ett krav att du har god koll på Windows och kan flytande svenska och engelska i både tal och skrift.
Om Clevry
I över 30 år har Clevry varit en game changer för ett mer soft skills-drivet arbetsliv inom talent acquisition, assessment och advisory. Vi finns globalt med kunder, konsulter och kandidater från Nordamerika till Singapore med huvudkontor i Brighton, Stockholm och Helsingfors. Våra 150 soft skills-certifierade rekryterare, affärspsykologer och experter finns alltid till er tjänst.
Rekryteringsprocessen
Vi på Clevry ser att soft skills är minst lika viktiga som hard skills. I denna rekrytering kommer du därför, när du har ansökt, via mail få en länk till ett självskattningstest. Det tar cirka 20 minuter att genomföra testet, därefter kommer du få en feedback-rapport mailad till dig som belyser dina soft skills. Vid en eventuell intervju med Clevry kommer svaren gås igenom mer ingående.
Håll utkik i din inbox! Där finner du länk till frågeformuläret.
Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Har du några frågor om tjänsten eller processen, vänligen kontakta oss på telefonnummer +46 704 80 03 69. Varmt välkommen med din ansökan redan idag!
Följ oss gärna på LinkedIn Clevry Sweden (https://www.linkedin.com/company/clevry-se/)