OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
IT-support/First line - NK Retail, Stockholm
Har du goda IT-kunskaper, älskar att leverera service/support och är en äkta "doer"?
Då är detta den perfekta tjänsten för dig!
Vi erbjuder dig:
- att arbeta på ett av Sveriges mest anrika varuhus NK
- utvecklingsmöjligheter
- fantastiska kollegor
Vi söker dig som:
- är en operativ hands-on profil som är villig att gå den där extra milen för att lösa en teknisk utmaning.
- kan erbjuda support till företagets anställda på kontoret, varuhusen och lagret,
- kan ta hand om och underhålla företagets teknik.
- har PC-vana då företaget arbetar i PC-miljö
- har vana av kassa-installationer
Arbetsuppgifter:
IT-support/first line till slutanvändarna via ärendehantering
Hantering av olika behörighets- och kontohanterings frågor ,ärenden kopplat till applikationer så som Office 365, ERP, BI, POS, Sharepoint
Installation, konfiguration samt felsökning av hård- och mjukvara
Hantera beställningar av hårdvara så som datorer, telefoner och tillbehör
NK Retail har ca 400 anställda och driver 40 avdelningar på NK i Stockholm och Göteborg. I tjänsten är ditt övergripande ansvarsområde att erbjuda teknisk support till företagets anställda på kontoret, varuhusen och lagret, ta hand om och underhålla företagets teknik. Du måste ha PC-vana då företaget arbetar i PC-miljö.Tjänsten rapporterar till företagets IT/E-com chef.
I den här rekryteringen samarbetar vi tillsammans med Retail Knowledge och ansvarig rekryterare är Gunilla Wånglin gunilla.wanglin@retailknowledge.se. Urval, intervjuer och tester sker löpande. Välkommen med din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Irina Backman
Fredrik
Caroline Gimmerborn
Daniel Paulus
Anders Fischer
Sarah Björklund
Åse Sverinsson
Unn Telge Gunnarsson
Sophia Braunstein
Kristel Karlsson