OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker en IT support/koordinator till Hybrus ABs kunder, som har bred IT kunskap, stort teknikintresse, starkt driv, förmåga att leverera professionell service.
arbetsplats: stockholm eller Göteborg eller malmö enligt kundens önskemål
Uppdrag:
I rollen som IT support/koordinator kommer du att jobba med allt från behovsanalys, kravställning, leverans till support av IT-utrustning. Arbetet kommer att vara omväxlande där du bland annat arbetar med hårdvaruinstallationer och konfigurering samt löpande dokumentation, uppföljning och koordinering av IT aktiviteter. Du kommer även att samarbeta med andra IT funktioner/leverantörer där du kommer att ta ett helhetsansvar för tilldelade ärenden/leveranser.
Kvalifikationer:
Utbildning inom IT området eller motsvarande arbetslivserfarenhet
Erfarenhet inom verksamhetsnära IT
Erfarenhet av servicedesk- och kundtjänstarbete via telefon eller e-post
Efarenhet av Windows, klient och server samt O365
Planera, driva och följa upp aktiviteter inom IT-infrastruktur
God samarbetsförmåga, har lätt att arbeta i grupp och förmåga att se hela bilden
Godservicekänsla med fokus på att alltid ge mottagaren den bästa upplevelsen i alla lägen
Självgående, nogrann, resultatinriktad och gärna tar egna initiativ till ständiga förbättringar
Goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift
B-körkort
Meriterande:
Kännedom om Hybrus ABs kunders IT infrastruktur, processer och arbetssätt
Kännedom om principer och procedurer i ITIL samt erfarenhet av att registrera förfrågningar/ärenden i ServiceNow
Kännedom om nätverk, brandväggar, LAN- och Wifi-lösningar
Grundläggande Linux-kompetens
Erfarenhet av DevOps och har arbetat med Lean och Agila metoder
Erfarenhet av att leda projekt/uppdrag
Vänligen dela ditt CV/CV på engelska eller svenska på: careers@hybrus.se.
Tillsammans med detaljerna nedan:
Visumstatus:
Behöver du sponsring nu/i framtiden
Löneförväntningar:
Uppsägningstid:
Språkkunskaper: Svenska/Engelska