OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om oss
På Cleverex Bemanning arbetar vi med att rekrytera och hyra ut rätt medarbetare till rätt kund. Vårt största fokus ligger på våra kunder, konsulter och kandidater och vårt mål är att du som kandidat ska känna att du hamnat helt rätt!
Om tjänsten
TietoEVRY skapar digitala fördelar för företag och samhälle och är ett ledande nordiskt digitalt tjänste- och programvaruföretag med lokal närvaro. Deras verksamhet grundar sig i deras värden, vilka är: öppenhet, tillit och mångfald. Cleverex Bemanning söker nu för deras räkning två nya medarbetare till supporten i Stockholm. Dina arbetstider kommer vara förlagda på kontorstider.
Initialt kommer du komma in som konsult via Cleverex och arbeta via oss, ute hos TietoEVRY Om allt känns bra i samarbetet förväntas du gå över till dem på sikt.
Du erbjuds
* En anställning hos oss med schyssta villkor redan från start som konsult
* En möjlighet att få bli en del av TietoEVRY och utveckla dina kunskaper
Arbetsuppgifter
I din roll som supportmedarbetare kommer du att arbeta med att hjälpa kunder via telefon och mejl där du kommer stötta dem med service och att presentera lösningar som fokus. I första hand kommer du att hantera ärenden på egen hand men vid mer komplicerade ärenden förväntas du fortsatt att bemöta kunden på bästa sätt och kan du inte lösa det själv kommer du kunna få hjälp och hänvisa kunden vidare. Gruppen har en fin sammanhållning och har som mål att hela tiden utvecklas och ha högt i tak med feedback, både positiv och konstruktiv! Det här är helt enkelt en plats för dig som vill utvecklas och utmanas.
Ärenden som du kommer att få till dig kan handla om servrar som ligger nere, lösenordbyten, kontoadministration eller ärenden av tyngre karaktär. Det allra viktigaste är att du, oavsett karaktär på ärendet, tar dig tiden och engagemanget att hjälpa kunden med högsta tänkbara kvalitet.
Din profil
Vi ser att rätt person har en avklarad gymnasieutbildning, mot IT och har ett starkt IT-intresse. Ditt IT-intresse vill vi ska framgå i din ansökan. Vidare har du mycket goda kunskaper i svenska och engelska, då det är i dessa språk kommunikationen sker. Du är trygg i både tal och skrift. Det är ett krav att du har svenskt medborgarskap. Utöver detta har du erfarenhet av att ha arbetat med telefon och mejl som arbetsverktyg, i exempelvis en kundsupport.
* Ha erfarenhet av att arbeta med 1st eller 2nd line support
* Ha baskunskaper i ITIL (Incident, Problem, Request & Change)
* Tidigare erfarenhet/baskunskaper av att ha jobbat med KCS metodik
* Erfarenhet av Active Directory, MS Office Suite, MS Exchange och Office 365 samt Windows 10 är en stor fördel.
Vem är du som person? Vi tror att du bäst beskrivs som en person med stor ansvarstagande känsla, något som kommer fram när du arbetar med kunder såväl som din inställning gentemot din egna personliga utveckling. Du har en personlig mognad och är mogen i hur du framför och tar emot feedback. Vidare är du en positiv och lösningsfokuserad person, något man märker direkt i första samtal med dig!
Övrigt
* Start: Enligt överenskommelse
* Omfattning: Heltid
* Placering: Stockholm
Rekryteringsprocessen hanteras av Cleverex och TietoEVRYs önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av rekrytering@cleverex.se