OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om Bravura:
Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!
Om tjänsten:
Det här är en förutsättningslös ansökan där du anmäler ditt intresse för tillgängliga jobb inom IT-support. Vi kan inte garantera att du får ett jobb, men om dina kompetenser och erfarenheter matchar något av de uppdrag vi har inom IT-support så har du stora möjligheter att få ett nytt jobb på mycket kort tid.
Om företaget:
Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!
Arbetsuppgifter:
I din roll som supporttekniker arbetar du som problemlösare av IT-frågor, alltid med största fokus på användaren. Genom felsökning och felavhjälpning supporterar främst via telefon, mejl och fjärrstyrning. De användarfrågor som kommer in rör installation av mjukvara och konfigurering, lösenord och dagligt arbete med applikationer.
Vanligt förekommande arbetsområden:
• Windows 7/10
• Office365
• Mailklienter
• Active Directory
• Nätverk
Du erbjudas en introduktion för att skapa en förståelse för företagets arbetssätt och system.
Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:
• Avslutad gymnasieutbildning inom IT
• Tidigare arbetserfarenhet inom servicedesk, helpdesk eller liknande roller
• Goda kunskaper inom Office365, AD och ärendehanteringssystem såsom ServiceNow
• Svenska och engelska flytande i tal/skrift
• Eftergymnasial utbildning inom IT, nätverk, system, drift, support (meriterande)
För att trivas i rollen har du ett genuint intresse för IT och är serviceinriktad. Då arbetsuppgifterna är varierande är det viktigt att du är flexibel i din roll. Du är nyfiken på att lära dig mer och kan hitta lösningar på problem. Du är en person som drivs av att jobba i team och att lösa tekniska problem.
Övrig information:
Start: Enligt behov
Plats: Malmö med omnejd
Lön: Enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här
Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar.
Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Sökord: Supporttekniker, Helpdesk, Servicedesk, IT-support, IT, Data, Support, Supportspecialist, Windows, Office365, AD, Active Directory, Nätverk, Drift, System, IT-drift, Malmö, Landskrona, Skåne, ServiceNow
Kontaktpersoner på detta företaget
Nina Wennersten
Kristina Nicolin
Karin Vannfält-Restorp
Amanda Forssell
Sofie Persson
Karolina Hoti
Josefine Gustafsson
Isabelle Riddez
Johan Ström
Lisa Eklund