OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Scorett-gruppen är en av Sveriges ledande skokedjor inom detaljhandeln. Vi arbetar med att till varje säsong ta fram ett attraktivt sortiment med mycket hög kvalitet, trendfaktor och god komfort för både herr och dam. Vi ger alla medarbetare god produktkompetens och chans till utveckling och karriär – vilket är nyckeln till vår framgång. Vi arbetar också för en hållbar utveckling!
Din nästa utmaning?
Vi söker en medarbetare till vår IT-avdelning med primär uppgift att hjälpa våra butiker och personal med IT relaterade problem. Denna rollen är bred och stöttande, perfekt för dig som gillar att felsöka problem i olika grad och att ha medarbetarkontakt. Du har användaren i fokus och jobbar primärt med felsökning, felavhjälpning, användarstöd samt administration såsom behörighetsadministration och installation av alla typer av system och hårdvaror förekommande i en butikskedja och centrallager. Mestadels av arbetet sker på distans via telefon och fjärrstyrning men även på plats om det behövs.
Passar du ihop med oss?
För att du ska trivas i den här tjänsten bör du vara serviceinriktad, lösningsorienterad, tålmodig och prestigelös. Du har inga problem att arbeta med både enklare och mer avancerade arbetsuppgifter.
Kunskaper:
Mycket goda kunskaper inom klientsupport och felsökning
Microsoft operativsystem klient och server
Active directory, Microsoft 365 och Azure Active directory
Intresserad?
Tjänsten är på heltid och är en tillsvidareanställning (provanställning tillämpas). Rekryteringsprocessen sker löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. Därför rekommenderar vi att du skickar in din ansökan så snart som möjligt.
Varmt välkommen med din ansökan!