OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
För kundens räkning sökes en supporttekniker inom IT, som kan arbeta på servicedisken. För denna roll behöver du vara positiv, prestigelös och självgående. Du behöver också ha lätt för att samarbeta i grupp och lätt kunna ta in information. Det är meriterande om du även har erfarenhet av och kan ServiceNows ärendesystem.
För att kunna klara av uppdragets tyngd behöver du därför ha kunskaper inom:
Office 365
Windows 10 och 11
WiFi och nät
Utrustning för konferensrum
Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet av ServiceNows ärendesystem och arbete i Mac. Rollen har sin utgångspunkt i Solna, Stockholm och avser en heltisdstjänst.
Din ansökan
Låter rollen intressant och passande? Ansök i så fall omgående för vi intervjuar löpande och rollen kan tillsättas innan sista ansökningsdatum. Vi är flera rekryterare som hanterar rekryteringen av denna tjänst, vid frågor gällande den här rekryteringen eller tjänsten når du oss enklast på e-post info@quest.se Vi kan enbart ta emot och bearbeta din ansökan genom att du registrerar ditt CV i vår portal. Med avseende på GDPR kan vi ej ta emot ansökningar via e-post. Varmt välkommen med din ansökan! Uppdraget är en del av Quest Consulting personaluthyrning. Du kommer att vara anställd av Quest Consulting och arbeta som konsult hos vår kund.
Om oss
Quest Consulting är ett auktoriserat konsultbolag med kollektivavtal, försäkringar, friskvård och tjänstepension. Vi är specialiserade inom IT, Teknik, HR, Administration och Ekonomi. Vår målsättning är att vara din personliga samarbetspartner och just därför är det så viktigt för oss att arbeta efter våra kärnvärden där våra ledord är att vara Personliga, Nyskapande och Professionella.