OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker någon som brinner för att lösa IT-relaterade problem och som har tidigare erfarenhet av support. Någon som alltid ger bästa möjliga service och trivs bra i en kommunikativ roll.
Jobbeskrivning:
Som supporttekniker hos oss så ingår du i ett team där det dagliga arbetet innefattar mottagande och registrering av inkommande ärenden. Supporten sker via telefon, mejl och via inkommande ärenden i ärendehanteringssystemet.
Vi önskar att du har en bred teknisk kompetens, arbetsuppgifterna inkluderar allt från enklare till mer komplexa och den skiljer sig mycket från en klassisk helpdesktjänst. Vi arbetar främst med att lösa problem i första linjen.
Användarnas plattform är baserad på Windows 10, MS Office 365 samt mailsystemen Exchange och MS-Outlook.
1. Tidigare ha arbetat som supporttekniker eller kundservice är meriterande.
2. Erfarenhet av:
- Active Directory
- MS Office Suite
- MS Exchange och Office 365
- Windows 10
3. Flytande svenska och god kompetens i engelska är ett krav.
4. Verkligen gilla att ge service och ha ett brinnande IT-intresse.
Start: Omgående eller överenskommelse
Plats: Örebro
Kontaktpersoner på detta företaget
Elin Gheljai
0737269816
Jenny Frank
0728-560153
Elin Gheljai