OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Som konsult på Magnifiq Kompetens står Du i fokus. Vårt mål är att hitta det perfekta uppdraget för den perfekta konsulten. Vi ser långsiktigt och målmedvetet på våra konsulter.
För kunds räkning söker vi nu två IT-supporttekniker för arbete på plats hos vår uppdragsgivare i Östersund.
Du behöver ha god kunskap om Microsoft Active Directory, ärendehantering, vara bra på att dokumentera, ha stor vana vid telefonsupport och gärna kunna hantera samtal via hänvisningssystemet Trio.
Du kommer att jobba med att ge användare teknisk support via telefon, fjärrstyrningsverktyg samt hantera beställningar och behörigheter. Du har dokumenterad IT-utbildning eller motsvaranande erfarenhet.
Uppdraget sträcker sig mellan 1 oktober 2020 och 31 mars 2021. Du blir anställd på Magnifiq Kompetens och jobbar som konsult ute hos kund.
B-Körkort är önskvärt men inte ett krav.
Arbetstider är 07:30-16:30 måndag-fredag.
Om dig:
Som person är det viktigt att du trivs i din yrkesroll, har god analytiskt förmåga där du ser och förstår helheter med ett gott sinne för struktur och detaljer. Du är kommunikativ och pedagogisk i ditt sätt att uttrycka dig och du har dessutom en vana att anpassa förklaringar av komplexa ämnen utifrån målgruppens behov.
Krav:
Körkort:
* B (Personbil)
Kontaktpersoner på detta företaget
Rekryteringskonsult Makda Bereket
072-2142228
VD/Bemanningsspecialist Patrik Palmelind
0735-200597