OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Nu söker vi dig som vill utvecklas inom it och arbeta som 1st/2nd line tekniker i Helsingborg.
Du kommer arbeta med telefonsupport samt support face2face. Tillsammans i teamet hjälps ni åt för att ge användarna support i världsklass. På tal om världsklass är användarna från världens alla hörn, detta sätter krav på dig att du talar och skriver både svenska och engelska flytande. I övrigt så kommer du att arbeta med AD/Entra-ID, ominstallationer, Catch & Dispatch, telefonifelsökning och printfelsökning. Här behöver du vara självgående och det är ett krav. Det är även meriterande om du har arbetat i Jira.
Start: Omgående/ så snart som möjligt
Körkort: det är inte ett krav om du bor i Helsingborg, men bor du utanför "stan" är det ett krav.
Tidigare erfarenhet: du behöver ha arbetat i minst 1-3 år med IT-support. Värt att nämna är att desto mer arbetslivserfarenhet du har inom området desto mer meriterande är det då vår kund behöver dig som kan gå in och leverera direkt.Detta i en kombination med att du har ett genuint IT-intresse.Omfattning: 100%
Personliga egenskaper: Serviceminded, nyfiken och kommunikativ.
Känner du dig träffad? Vänta inte en sekund med att söka!- Urval och intervjuer sker löpande!