IT-supporttekniker med fantastiskt humör sökes!

Arbetsbeskrivning

När du gör något så gör du det till hundra procent, och det gäller även kundnöjdheten. Din tekniska färdighet råder det inga tvivel kring och din förmåga att lyssna på och hjälpa människor är uppenbar.

Det team som du ingår i arbetar nära varandra, dynamiskt och med omtanke. Din förmåga att kvickt snappa upp saker löser kundens problem.

Arbetsuppgifter

Rollen är placerad i en SPOC - Single Point of Contact - och är den naturliga och centrala platsen för service- och supportfrågor för alla våra hotell i Norge, Sverige, Danmark och Finland samt huvudkontoren. Arbetsuppgifterna är mycket varierade där du tillsammans med ett sammansvetsat, dynamiskt support-team får ta mycket eget ansvar.

Du blir en del av en arbetsplats där vi förvaltar en bred teknisk plattform där vi hela tiden jobbar tätt med våra kollegor på hotellen. Vi strävar efter att vara en inspirerande arbetsplats som genomsyras av energi, mod och begeistring (EMB) där god service ligger i fokus.


Sysslor

- Ta emot, registrera, kategorisera och prioritera ärenden från interna användare som kommer in via telefon, portal och mail

- Hantera beställningar av tex behörigheter och användarkonton

- Koordinera och kommunicera lösningar som tas fram i samarbete med våra tjänsteägare både internt och från leverantörer.

- Bidra till kunskapsuppbyggnad inom gruppen



Du har förmodligen:

- En utbildning inom IT/nätverk, alternativt har relevant arbetserfarenhet inom IT/support, vilket du motiverar i din ansökan

- Drivs att arbeta med ständiga förbättringar

- Ett starkt intresse för teknik

- Kommunicerar obehindrat på svenska/norska och engelska i såväl tal som skrift

- En smittande entusiasm och ett gott humör



Du är förmodligen:

- Serviceinriktad - du anser att det viktigaste är att kunden är nöjd

- Lösningsorienterad - där du tar egna initiativ och kommer med lösningsförslag för att komma framåt i ditt arbete

- Samarbetsvillig och kommunikativ - där du är vass på att skapa och underhålla kundrelationer samtidigt som du samarbetar väl med kollegor i teamet

- Strukturerad - där du kan planera och lägga upp ditt arbete på ett noggrant och strukturerat sätt

Human IT

Human IT handlar om att göra saker lite annorlunda, att på riktigt sätta våra anställda i fokus. Vi växer tillsammans och värdesätter engagemang och ambition. För oss är det viktigt att du får chansen att vara med och påverka vägen framåt.

I utbyte erbjuder vi kompetens- och karriärutveckling genom varierande och utmanande uppdrag. Vi är inte branschinriktade och kan därför erbjuda en fantastisk variation bland uppdragen för dig som konsult. Självklart ser vi till att du får rätt utbildning och vi är väl medvetna om att det är det livslånga lärandet som bygger vår framgång.

Tillsammans skapar vi framtiden 🚀

- Tillsvidareanställning med fast månadslön

- Vi tillämpar sex månaders provanställning, inklusive friskvårdsbidrag

- En säkerhetsprövning kan behöva göras inför vissa uppdrag. Säkerhetsprövningen innebär drogtest, registerkontroll och säkerhetsprövningssamtal.



Tider: Arbetstider är 07.00-19.00 på vardagar, fördelat i olika pass primärt 7.00-15.00, 08.00-16.00 9.00-17.00 och 11.00-19.00. Passen fördelas jämnt inom teamet.

Start: Omgående med hänsyn till uppsägningstid och när säkerhetskontroll är genomförd. Uppdraget är på heltid och är tillsvidare.

Plats: Stockholm

Ansökan: Vi rekryterar löpande. Så skicka in din ansökan redan idag!

Certifierade med toppbetyg!Human IT arbetar tillsammans med Great Place To Work för att vi skall bli Sveriges bästa arbetsplats.



Och förresten:

Som en aktiv del i ett samhälle med kulturell och social mångfald är Human IT’s ambition att präglas av inkludering och bred representation, samt vara en arbetsplats med lika möjligheter för alla. Human IT anställer, bibehåller, befordrar och i övrigt behandlar alla medarbetare och kandidater efter erfarenhet, kvalifikationer och kompetens, oavsett kön, religion, ursprung, ålder, sexuell läggning, könsidentitet eller funktionsvariationer.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Human IT
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 19 januari 2023
  • Ansök senast: 8 juli 2023

Besöksadress

Box 577
None

Postadress

Box 577
Stockholm, 10131

Liknande jobb


QC support admin

QC support admin

20 december 2024

Technical Support till Micropower

Technical Support till Micropower

20 december 2024

20 december 2024