OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Älskar du IT och brinner för problemlösning? Då vill vi snacka med dig nu eller med en gång!
Vi har kunder som har kontor på lite mindre orter i Skåne som söker servicedesk tekniker där det stora fokuset kommer vara på O365 & ärendehantering.
Du behöver kunna möta alla typer av människor och på ett pedagogiskt vis hjälpa dem med sina IT-relaterade problem. Felsökning kommer bli din vardag och du älskar det! I vissa fall kommer du även behöva hantera försäkringsärende och annat smått och gott.
Erfaren från supportyrket är ett krav men det kan räcka om du haft en praktik. Annat som vi tror du gillar och har erfarenhet från är serverhantering, Active Directory, Exchage, Outlook, Offie365, basic nätverk och annat relevant! Erfarenhet från olika operativsystem ger en stor guldstjärna.
Du behöver vara flytande i svenska och engelska, i både tal och skrift. Körkort är ett måste.
Start är omgående, eller så fort som möjligt och giggen är varierande i längd men ofta runt 3 månader långa! Perfekt start i karriären och få en fot in!
Vad säger du? Nu kör vi!