OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vill du arbeta med avancerad problemlösning inom IT? Trivs du i en supportroll med mycket eget ansvar? Då kanske du är just den vi söker till Advanias servicedesk!
Om Advania
Advania är med sina över 1 150 medarbetare i Sverige, Island, Norge och Danmark en av de större och mest heltäckande systemintegratörerna i Norden. Med en uttalad målsättning att vara den mest flexibla och värdeadderande leverantören hjälper vi våra kunder inom områdena IT-outsourcing, affärssystem, processautomatisering, contact center, IT-infrastruktur och integrationslösningar samt datacenter. Vi är certifierade inom ISO 9001 och ISO 27000.
Din vardag
Advania behöver nu förstärkning på deras servicedesk med ytterligare en medarbetare. Du kommer att jobba i servicedesken med trevliga och kunniga kollegor där ni löser ärenden åt företagskunder. Du kommer även jobba mycket självständigt med problemlösning och att lösa ärenden. Du kommer sitta på Advanias huvudkontor i fina lokaler nära vattnet i Liljeholmen.
Vem är du?
Då problemlösningen är avancerad passar tjänsten dig som tidigare arbetat med IT-support och är trygg i rollen. I och med att du arbetar mycket självständigt behöver du kunna ta ansvar och hålla dig lugn och fokuserad när kritiska situationer uppstår men självklart finns hjälp att tillgå.
Vi söker dig som har minst 1,5 års arbetserfarenhet av teknisk support. Utöver detta ser vi gärna att du har kunskap om och erfarenhet av följande områden:
Active Directory
Ärendehanteringssystem
Citrix
Windows Server 2008/2012
Översiktlig kunskap om infrastruktur
Klientplattform
Windows 7/10
SCCM
Är det dig vi söker? Tveka då inte att ansöka redan idag!
Vi ser fram emot Din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Mathias Linarfve
Malin Reisner
Malin Reisner
johanna nybom
Rebecca Levy
Jon Persson
Linda Mukka
Olivia Rehn
Catarina Andersson
Mathias G