IT- supporttekniker till Bedege đŸ‘šâ€đŸ’»

Arbetsbeskrivning

Om tjÀnsten
Bedege Àr ett vÀletablerat bolag som arbetar med IT-lösningar genom att sÀlja, anpassa och supporta affÀrssystem mot sina kunder. Kunderna Àr kÀnda aktörer inom detaljhandeln dÀr Bedeges roll Àr att kunna erbjuda IT-support 365 dagar om Äret. Bolaget har ca 40 anstÀllda och har en familjÀr stÀmning med vÀldigt öppet klimat. Som supporttekniker kommer du till ett team pÄ 15 personer som jobbar nÀra tillsammans för att hjÀlpas Ät att nÄ bÀsta möjliga resultat. TjÀnsten passar dig som har tidigare erfarenhet inom IT-support och nu vill arbeta med Àrenden pÄ bÄde 1st och 2nd line-nivÄ. Du gÄr in som 1st line och kommer successivt fÄ hantera Àrenden av mer komplex karaktÀr. Bedege lÀgger stort fokus pÄ att utbilda och utveckla sin anstÀllda och kan exempelvis erbjuda interna traineeprogram. Arbetstiderna varierar mellan 06 till 22 och helgarbete förekommer.

Detta Àr direktrekrytering via Wrknest med anstÀllning hos Bedege och all kontakt sköts direkt med Wrknest för denna process.

Dina framtida arbetsuppgifter
Rollen innebĂ€r att hantera tekniska Ă€renden av bĂ„de 1st och 2nd line- karaktĂ€r. Ärendena kommer in via telefon och e-post för att sedan loggas och tilldelas en Ă€gare som sedan fĂ„r ansvar att felsöka och lösa problemen. Ärendena kan exempelvis gĂ€lla artiklar som inte hittas, nĂ€tverk som ligger nere och fel pĂ„ specifik hĂ„rdvara.
Du kommer ha ett starkt team bakom dig dÀr alla hjÀlps Ät och stÀller upp för varandra för att hitta bÀsta möjliga lösning för kunderna.

Vi söker dig som har

- Minst ett Ă„rs erfarenhet av arbete i 1st line
- Flytande svenska och engelska. Du behöver ocksÄ förstÄ norska dÄ Bedege har kunder pÄ den norska marknaden


Vi ser det som meriterande

- Utbildning inom IT
- Erfarenhet inom SQL, AD eller ERP-lösningar


Vid denna rekrytering lÀgger vi stor vikt vid dina personliga egenskaper, dÄ de Àr avgörande för hur du kommer att lyckas i rollen och företaget. Vi förstÄr att man inte kan allting frÄn början - men du ska ha en vilja att lÀra dig! DÀrför söker vi dig som Àr driven, prestigelös och en riktig teamplayer.. Som person Àr du Àven noggrann i ditt arbete och serviceinriktad i din kontakt med kunder och kollegor.

Övrig information

Start: Enligt överenskommelse

Plats: Yngligagatan, Stockholm

Omfattning: Heltid

AnstÀllningsform: TillsvidareanstÀllning

Sök gÀrna sÄ snart som möjligt dÄ vi jobbar med löpande urval.

Om företaget

Du kan lÀsa mer om Bedeges tjÀnster, kunder och IT- support hÀr (https://bedege.se/)

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Wrknest
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast mĂ„nads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 28 mars 2022
  • Ansök senast: 14 september 2022

Liknande jobb


Internal IT

Internal IT

29 november 2024

IT-Servicedesk/support tekniker

IT-Servicedesk/support tekniker

29 november 2024

29 november 2024