OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du en stjärna på att serva kunder? Har du fokus på att hitta lösningar genom att lyssna på kund och jobba fram det bästa för dem? Är du dessutom duktig på IT och telefoni? Då tror vi att du kan vara rätt person för denna tjänst. Välkommen med din ansökan!
Dialect arbetar med att ta fram de absolut bästa lösningarna inom IT och telefoni till sina kunder. I rollen som supporttekniker ger du kvalificerad support till kunderna genom telefon eller Teamviewer inom alla Dialects tjänster. Support till kunder upptar ungefär hälften av din arbetstid och övrig tid kommer du att använda till internt utvecklingsarbete, konfigurering av utrustning till kund och utveckling av kunders IT och telefoni. I rollen är du ansiktet utåt och du ser med glädje fram emot att bidra till en serviceupplevelse utöver det vanliga tillsammans med dina två kollegor. Om du har ett intresse för sociala medier finns det också möjligheter att få ett ansvar för företagets synlighet där.
I ditt team är det viktigt med kontinuerlig kunskapsuppbyggnad inom gruppen, därmed uppskattar du att bidra till internt och externt utvecklingsarbete avseende IT- och telefonilösningar. Dialect söker dig som ser utanför dina egna arbetsuppgifter och hjälper till där det behövs med en prestigelös inställning och ett fokus på att det ska gå bra för gruppen och företaget. För rätt person finns mycket goda utvecklingsmöjligheter inom företaget.
För tjänsten krävs att du har avklarad gymnasial utbildning, gärna med inriktning IT eller teknik. Du har mycket goda kunskaper i Microsofts Windows operativsystem och Office-program samt goda kunskaper inom nätverk och molntjänster. Vidare känner du dig trygg i att arbeta både med IOS och Android och du navigerar bekvämt i Microsoft Office 365, Outlook och Microsoft Remote Desktop. Erfarenhet av arbete i en supportorganisation är meriterande. För rollen krävs god svenska och engelska i både tal och skrift.
Som person är du serviceinriktad både gentemot kunder och kollegor. Du bemöter alla på ett professionellt, tydligt och förtroendeingivande sätt och skapar på så vis mycket goda relationer till de i din omgivning. Du en person med stor initiativkraft, förmåga att självständigt planera din dag samt se vad som behöver göras samtidigt som du är administrativt stark och ordningsam. Kunskap och intresse inom marknadsföring via sociala medier är meriterande. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet.
Varmt välkommen med din ansökan via www.paverka.nu. Sista ansökningsdag är 11 juli 2021. Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma at tillsättas före sista ansökningsdag. Vid frågor kontakta rekryteringskonsult Anna Henebäck på 010 331 90 76 eller anna.heneback@paverka.nu.
Dialect Företagscenter i Linköping ägs via Malmslättsvägens AB och ingår i Dialectkedjan med alla de möjligheter som en stark kedja ger. Vi finns nära och hjälper dig och ditt företag med de bästa lösningarna inom IT och telefoni. Dialect Företagscenter i Linköping är ett av de mest framgångsrika företagscenter i Dialectkedjan och vi växer. Idag är vi 12 anställda och förbereder oss för nästa steg i vår utvecklingg.