OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om företaget
Musti Group är en ledande nordisk husdjursspecialist som är verksamma i Finland, Sverige och Norge. Deras främsta uppdrag är att supporta den pälsiga vardagen för djurälskare, överallt. "De servar sina nordiska kunder i alla kanaler genom sina affärskedjor Musti ja Mirri, Musti och Arken Zoo, samt genom onlineshopping”. De har i dagsläget 310 affärer öppna och har klassats som tredje bästa arbetsplatsen i Finland. Utöver det har de i dagsläget 1600 experter på plats och de har sitt huvudkontor i Helsinki, Finland.
Musti Group söker nu en IT-supporttekniker till deras logistikcenter i Eskilstuna. Är du en djurälskare som också är en fena på Windows, IT och gillar arbeta tillsammans med andra? Sök då in idag! Vi använder oss av ett löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.
Detta är ett konsultuppdrag till att börja med på 12 månader. Detta innebär att du blir anställd av oss på Clevry och uthyrd som konsult till Musti Group. Rekryteringsprocessen sköts av Clevry och frågor gällande tjänsten ställs till ansvarig rekryterare, Sophia Borelius sophia.borelius@clevry.com .
Din roll
I rollen som IT-supporttekniker arbetar du med det dagliga IT-supportarbetet. Ditt huvudfokus är att stödja lager- och kontorsanvändare och infrastruktur i Eskilstuna logistikcenter. Ditt arbete sker till stor del på dator och telefon, men även praktiskt arbete, såsom installation och uppdatering av utrustning. Du arbetar aktivt med nätverk, mjukvaruinstallationer och deltar i mjukvaruuppdateringar..
Start: Omgående
Omfattning: 100%, 12 månader
Placeringsort: Eskilstuna
Din profil
Vi söker dig som har ett stort intresse för IT och teknik och som har erfarenhet av Windows och nätverk. Det är meriterande om du har en eftergymnasial utbildning inom IT alternativt något års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter och kan ta dig an ett uppdrag på 100%. Har du tidigare erfarenhet av att arbeta inom lager ser vi detta som mycket meriterande. Du bör ha ett bra IT-perspektiv, trivas med att arbeta tillsammans med andra men inte heller har några svårigheter med att ta egna initiativ. Vidare ser vi att du uppskattar att arbeta med problemlösning och att du alltid har kunden i fokus och därmed bidrar till en god kundservice. Du trivs med att hantera många olika arbetsuppgifter och är lugn även i stressiga situationer. För att snabbt komma in i rollen ser vi också att du är snabblärd, lyhörd och som ovant nämnt, tekniskt intresserad. Det är ett krav är att du innehar B körkort och det är fördel om du har tillgång till bil. Ett krav är även att du har god koll på Windows och kan flytande svenska och engelska i både tal och skrift.
Om Clevry
I över 30 år har Clevry varit en game changer för ett mer soft skills-drivet arbetsliv inom talent acquisition, assessment och advisory. Vi finns globalt med kunder, konsulter och kandidater från Nordamerika till Singapore med huvudkontor i Brighton, Stockholm och Helsingfors. Våra 150 soft skills-certifierade rekryterare, affärspsykologer och experter finns alltid till er tjänst.
Rekryteringsprocessen
Vi på Clevry ser att soft skills är minst lika viktiga som hard skills. I denna rekrytering kommer du därför, när du har ansökt, via mail få en länk till ett självskattningstest. Det tar cirka 20 minuter att genomföra testet, därefter kommer du få en feedback-rapport mailad till dig som belyser dina soft skills. Vid en eventuell intervju med Clevry kommer svaren gås igenom mer ingående.
Håll utkik i din inbox! Där finner du länk till frågeformuläret.
Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Har du några frågor om tjänsten eller processen, vänligen kontakta oss på telefonnummer +46 (0) 70 417 92 81. Varmt välkommen med din ansökan redan idag!
Följ oss gärna på LinkedIn Clevry Sweden (https://www.linkedin.com/company/clevry/mycompany/)