OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Har du ett genuint intresse för IT och har någon typ av arbetslivserfarenhet inom IT sedan tidigare? Kanon då är detta troligtvis uppdraget för dig!
Företaget har ett långsiktigt behov att fylla en av platserna i deras servicedesk. Start är omgående, helst igår (skämt åsido, men snabb start är det som gäller). Servicedesken är öppen måndag-söndag, du arbetar heltid men i rotationsschema som är mellan 07.00-19.00. Arbetet utförs från kontoret (ok med vissa dagars undantag).
Har du arbetat i ServiceNow då kommer din ansökan att sticka ut från mängden! Det är nämligen starkt meriterande om du har gjort det. Du kommer arbeta i en internationell miljö och prata engelska på arbetet. Det är därför viktigt att du är trygg i det engelska språket både när det gäller att skriva och tala.
Du behöver ha någon typ av erfarenhet från 1st line support och vara nyfiken på att lära nytt! Av personer i din närhet beskrivs du som kommunikativ, flexibel och framåt.
Urval sker löpande och vi vill att det ska vara en snabbt start på uppdraget. Med andra ord - sök redan idag!