IT-Sveriges bästa kundservice?

Arbetsbeskrivning

Dustin är den ledande återförsäljaren av IT?och elektronikprodukter i Sverige, Danmark och Norge.Försäljningen sker via Internet och telefon.Kunderna utgörs av företag, offentlig sektor och privatpersoner.Dustins konkurrensmedel är sortiment, snabbhet och service.Koncernen har 350 anställda och omsätter 3,8 miljarder SEK.Huvudägare är riskkapitalbolaget Altor.IT - Sveriges bästa kundservice?Dustin förstärker teamet med flera engagerade medarbetare Det går bra för oss på Dustin!Vi växer så det knakar, inom olika satsningsområden och på olika marknader.Idag är vi Sveriges största internetbaserade återförsäljare av IT-produkter och hemelektronik.Dustins vision är att bli en av de ledande leverantörerna i norra Europa och vårt mål är att bli den ledande leverantören i Norden.För att klara av våra högt uppsatta mål och vår snabba expansion så behöver vi nu förstärka vårt cirka 20 personer starka kundservice-team.Här tar vi emot alla inkommande samtal och e-post som rör återköp och reklamationer.Vi tror att den främsta ingrediensen för att lyckas upprätthålla långsiktigt hållbara kundrelationer är att vi som bolag och vi som människor tar oss tid att lyssna på kundernas åsikter och så ofta det går, att infria förväntningar och hjälpa till när det går snett.För ibland blir det fel och det vet alla om ?och det är just i det läget som vi som bolag sätts på prov.För att lyckas i rollen vet vi att erfarenhet från kundserviceuppdrag är en förutsättning.Vi förvä ntar oss att våra nya medarbetare har samma passion för service som vi har.Att förmågan finns att skapa energi och kreativitet i det dagliga arbetet med kunder som inte alltid är nöjda med den leverans de fått av oss och där vårt uppdrag är att lösa problem och skapa bästa möjliga upplevelse för kunderna.För att trivas i rollen är våra nya kundservice-medarbetare sociala, engagerade, nyfikna och utvecklings-benägna.Fler egenskaper vi söker: - uthållighet, drivkraft och stor ansvarskänsla - service-känsla, struktur, och synsättet att problemlösning är en utmaning och en möjlighet!- team-känsla med stor förståelse av god laganda - förmåga att kommunicera på mottagarens villkor! Vår ambition är att få våra nya medarbetare på plats så fort det bara går. Välkommen med din ansökan och välkommen till Dustins värld!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Dustin AB
  • 1 plats
  • Heltid
  • Publicerat: 6 juni 2010
  • Ansök senast: 20 juni 2010

Besöksadress

Box 1194, Nacka Strand
None

Postadress

Augustendalsvägen 7
Nacka Strand, 13152

Liknande jobb


Warranty Project Specialist

Warranty Project Specialist

20 december 2024

Reklamationsansvarig

Reklamationsansvarig

16 december 2024