IT System Administrator

IT System Administrator

Arbetsbeskrivning

Cambio är en av nordens ledande leverantörer inom e-hälsa med ett heltäckande erbjudande för hela kedjan inom vård och omsorg. Målet är att erbjuda de mest innovativa digitala lösningarna för regioner, kommuner och privata vårdgivare. Vi är i dag runt 800 anställda i flera länder. Cambio är certifierade av Great Place To Work och vi har placerat oss på topp 15-listan och fått utmärkelsen ”Sveriges Bästa Arbetsplats” 2020 och 2021!

Din roll, teamet och dig

Din position kommer bli på Cambio Internal IT, teamet här har en viktig roll att göra det möjligt för Cambios slutanvändare att dagligen ha en problemfri IT miljö. Du kommer här arbeta i vårt applikations team tillsammans med dina kunniga kollegor, men även överskridande tillsammans med andra medarbetare på Internal IT. För att lyckas i denna roll hos oss har du sedan tidigare några års erfarenhet från arbete med slutanvändarsupport, du har samlat på dig tillräcklig kunskap och vill nu ta nästa steg i din karriär med inriktning mot administration och implementation av molntjänster och applikation.

Du är en lagspelare som tycker om att arbeta i team och har ett positivt förhållningssätt till problemlösning. För dig är det naturligt att etablera, driva och underhålla dagliga produktionsmiljöer inklusive plattforms-, kommunikations- och supportsystem. Du har ett öga för detaljer och slutför det du åtar dig, du är serviceminded och nyfiken på ny teknik som kan förbättra den interna IT miljön samtidigt som vi kommer ge dig personlig utveckling.

På Cambio uppmuntrar vi egna initiativ som bidrar till utveckling av företaget och oss själva. För oss är det viktigt att du får möjligheten till att växa, både personligt och karriärmässigt. Vår kultur beskrivs genom tre ord ’’Trust’’, ’’Care’’ och ’’Together’’ som karaktäriserar allt vi gör på Cambio.

Krav: - Inneha goda kunskaper inom olika operativsystem.
- Grundläggande kunskaper inom Windows Server, Domain Contoller roller och nätverkskunskaper.
- Grundläggande kunskaper i Office 365, Azure, Intune, Patchwork och Visual basic.
- Erfarenhet av arbete i ärendehanteringssystem.
- Kommunicera flytande på Svenska och Engelska i tal och skrift.


Meriterande:

- Relevanta certifieringar.
- Linux erfarenhet.
- ITIL erfarenhet.
- Grundläggade erfarenhet av projektledning.
- B körkort.


Placeringsort: Stockholm

För oss på Cambio är det viktigt med ett hållbart arbetsliv och därför tillämpar vi en hybrid arbetsmodell. Tillsammans med ditt team kommer ni överens om vilka dagar ni ska samlas på kontoret. Övriga dagar kan du arbeta hemifrån om du vill, men du är självklart alltid välkommen till kontoret också.

Omfattning: Heltid

Anställningsform: Tillsvidareanställning, 6 månaders provanställning

Övrigt: Urval och intervjuer sker löpande, tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag, så varmt välkommen med din ansökan så snart som möjligt.

Vi uppmuntrar till och välkomnar alla ansökningar, men har tyvärr bara möjlighet att gå vidare med kandidater som befinner sig i Sverige och har rätt att arbeta här. Vi kommer att be om underlag under rekryteringsprocessen gång.

Vi ser fram emot din ansökan!

Läs mer om oss här! (https://www.cambio.se/)

Passar inte just den här tjänsten dig? Läs mer om våra andra tjänster på karriärsidan här! (https://cambio.teamtailor.com/) (https://careers.cambio.se/)

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Cambio
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 16 september 2022
  • Ansök senast: 3 november 2022

Liknande jobb


23 december 2024

23 december 2024

22 december 2024