OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Linceed AB är ledande rekryterings-och bemanningsföretag med attraktiva arbetsgivare över hela landet , Vi kan erbjuda mängder av spännande lediga jobb som hjälper dig att bygga din karriär , Hos oss kan du söka heltidsjobb och deltidsjobb .
Linceed AB är anslutna till bemanningsföretagen och kollektivavtal är en självklarhet . Hos oss är du lika viktig vare sig du är kund eller anställd
Vi arbetar aktivt för att vara en attraktiv arbetsgivare med bra anställningsvillkor en god arbetsmiljö och inspirerande hälsoarbete. Vi strävar efter en jämn könsfördelning och ser mångfald som en styrka och välkomnar därför sökande med olika bakgrund.
För kunds räkning söker vi ,
Jobbuppgifter
Ta emot och hantera (lösa, delegera eller eskalera) inkommande kundsupportförfrågningar via telefon eller vårt system för spårning av servicedesk
Utför dataundersökningar för att hitta kundproblem
Övervaka och agera på larm som utlöses i larmkonsolen
Kommunicera produktutgivningsinformation till kunder, schemalägg patchfönster och tillämpa programvarupatcher
Kör tester på ny programvaruversioner både internt och externt
Hantera / uppdatera integrationsparametrar i kundsystem för att ständigt förbättra systemets prestanda och tillförlitlighet
Kvaliteter
Analytisk tänkesätt
Du vill analysera våra kunders problem och ansluta prickarna för att komma fram till en lösning
Serviceinriktad
Du bryr dig om vår kunds framgång och är stolt över att leverera support av hög kvalitet
Bred affärskunskap
Du har en bred kunskap om affärsapplikationer (helst med erfarenhet från telekommunikationsindustrin) och är nyfiken på nya upplevelser, tekniker och verktyg.
Naturlig kommunikatör
Du måste kunna kommunicera på engelska (svenska kommer att vara en bonus) och kunna kommunicera med både tekniska och affärsanvändare
Språkkrav
Flytande i skriven och talad engelska
Andra kvalifikationer som kommer att vara bra men inte nödvändiga
Erfarenhet inom telekommunikationssektorn (IKT)
Erfarenhet av affärssupportsystem
Erfarenhet av SQL
Grundläggande kunskap om orakeldatabaskoncept