IT-Tekniker

Arbetsbeskrivning

Nu utvecklar vi vårt fantastiska supportteam och söker en ny medarbetare med bred IT-kompetens.
Vi är en teknisk support, men inte vilken som helst! Hos oss får du möjlighet till problemlösning inom de marknadsledande ArcGIS-produkterna. Då många frågeställningar som kommer in till oss är på enavancerad nivå, med bred variation på frågor, ges du kontinuerlig utvecklingiatt vara en IT-teknisk problemlösareinom ett flertalav våraapplikationer.
Om tjänsten
Du har kontakt medkunderviae-post, telefon och skärmdelning.Dubidrarmed din IT-kompetens ivårtsupportteamsdagliga supportmöten,där vi tillsammans ser till att inkomna ärenden får en snabb och kvalitativ uppstart samt att pågående ärendensom behöver detfårytterligare push.
Kontinuerlig kompetensutveckling är högt prioriterad och du deltarsjälvivåra interna utbildningar, ibland som deltagare, andra gånger som lärare. Jobbetkan ocksåinnebäraatt du gerextra hjälpsom konsultstöd, deltari marknadsaktiviteteroch reser till Esri i USA med jämna mellanrum för att utvecklas.
Hela supportteamet är idag lokaliserat utifrån vårt Falukontor. Möjligheter att jobba hemifrån delar av arbetstiden finns. Teamet är väl fungerande med god trivsel och med mycket goda resultat från våra medarbetarundersökningar. Våra kunder är också mycket nöjda med den tekniska support vi levererar – de graderar oss över 4.80 på en skala 1-5 i dagsläget.
Kvalifikationeroch egenskaper
Ett intresseförny teknikochen passionförattlösa IT-tekniska problem är en förutsättningför tjänsten. Du måste ha god samarbetsförmåga och gilla att arbeta i både team och självständigt.Vidare ärdrivkraftenatthålla sig uppdaterad om utvecklingen inom det IT-tekniska området, såväl som våraprodukteren viktig egenskap. Du uttryckerdig väl i både tal och skrift,på såvälsvenska som engelska.
Vi erbjuder
En spännande och utvecklande position i ett marknadsledande företag med framåtanda och driv, präglat av en familjär atmosfär. Vi har spännande kunder som inte bara utmanar dig professionellt utan också gör skillnad i samhället genom geografisk informationsteknologi. Vi är ett gäng där alla känner sig välkomna och stöttade.
"Frihet under ansvar" är centralt i vår företagskultur. I positionen får du tillgång till ett stort nätverk både lokalt och globalt och möjlighet att vara en del av en global organisation som bryr sig om hållbar utveckling.
Vi på Esri Sverige tror på att investera i våra medarbetare och ger dig möjligheten att växa och utvecklas i din karriär. Skicka in din ansökan och bli en del av en organisation där varje medarbetare spelar roll!
Ansökan
Tjänsten är en heltidsanställning med placeringsort Falun. Vi tillämpar provanställning. Urval sker löpande, sista ansökningsdatum 2024-10-15.Tillträdesdatum enligt överenskommelse.
Vi tar endast emot ansökningar via vår karriärsida.
Vill du veta mer?
Kontakta Henrik Thomson, teamchef Technical Support, på 073-988 55 37.
Vill du lära känna oss lite bättre redan nu?
Läs mer om oss påesri.seoch följ oss påLinkedIn.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Esri Sverige
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 10 oktober 2024
  • Ansök senast: 15 oktober 2024

Postadress

None
., .

Liknande jobb


QC support admin

QC support admin

20 december 2024

Technical Support till Micropower

Technical Support till Micropower

20 december 2024

20 december 2024

IT-avdelningen söker en ny medarbetare

20 december 2024