OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
För kunds räkning söker Centric nu tre personer som ska arbeta på deras kundtjänst. Kunden är en telekomoperatör med tjänster inom mobilt bredband. Till teamet 1st line support behöver de fler medarbetare och vi är intresserade av dig som har minst gymnasieutbildning och har arbetat 1-2 år med kundservice gärna inom telekom.
Du börjar som konsult med anställning på Centric. Det finns mycket goda möjligheter till anställning hos kund på sikt.
Arbetsuppgifter
Dina arbetsuppgifter är att ge både företags- och privatkunder support över såväl telefon som e-post men det kan även förekomma andra administrativa arbetsuppgifter.
Du kommer att arbeta mot uppsatta mål och ska alltid kombinera hög servicegrad med att utföra ett effektivt arbete.
Din profil och kvalifikationen
- Avslutad gymnasial utbildning
- 1-3 års arbetslivserfarenhet av serviceyrke med kundkontakt
- Erfarenhet av support via telefon och mail
- Van att arbeta i flera olika IT-system samtidigt
- Flytande svenska och engelska i tal och skrift
- Van att arbeta utefter högt tempo och uppsatta målSom person är du en lagspelare som gillar hårt arbete och visar stort engagemang. Du värderar att ge utmärkt service och kan fatta egna beslut. Du förväntas att kunna ta ett stort ansvar för ditt resultat och målsättningar. Att uttrycka sig verbalt och skriftligt på ett professionellt sätt är en självklarhet. Du är flexibel och hungrig på att lära dig nya saker.
Den som gör bra ifrån sig på den här positionen har mycket goda chanser att få en bra och långsiktig karriär inom olika delar av företaget. Om du är en sån som vill ta för dig så är det kanske precis dig vi söker!
Vad vi erbjuder
På Centric får du de verktyg du behöver för att nå dina mål. Vi erbjuder alla våra konsulter kvalificerade utbildningar och certifieringar inom den senaste tekniken. Vi tycker nämligen att våra medarbetare hela tiden ska fortsätta att utvecklas. Därför erbjuder vi dig möjligheten att lägga upp en individuell utbildningsplan, där vi bekostar såväl studiematerial som själva certifieringarna. Under din utveckling kommer vi matcha din kompetens mot rätt uppdrag i takt med att du avancerar.
Vi med många tycker att vi är Sveriges skönaste IT-bemanningsföretag och vi arbetar aktivt med att utveckla såväl vår interna gemenskap som våra externa nätverk. Därför genomför vi regelbundet spännande aktiviteter där du som konsult får möjlighet att träffa och umgås med dina kollegor under roliga och avslappnande former.
Vi är alltid intresserade av att få kontakt med positiva och engagerade IT-filurer, så skicka in din ansökan redan idag! Vi behandlar alla ansökningar löpande och tar gärna emot dig på en intervju om din ansökan passar något av våra uppdrag.
Har du några frågor kring tjänsten? Kontakta Felipe Hallbeck på tfn: 0734-159377 eller felipe.hallbeck@centric.eu.
Vi har tyvärr inte möjlighet att hantera ansökningar som inkommer via vanlig post eller e-post.
Centric är ett IT-företag med över 300 konsulter i Stockholm, Göteborg, Malmö, Linköping, Jönköping, Karlstad och Örebro. Vi specialiserar oss på uthyrning av generalister, förmedling av specialister, rekrytering och outsourcing. Som ett av Europas största privatägda tjänsteföretag med över 5 000 anställda i Europa är en sak tydlig; vi tror på människor oavsett om vår kund vill hyra in, anställa eller låta oss göra hela jobbet. Vi är självklart ett auktoriserat bemanningsföretag och följer givetvis gällande kollektivavtal tecknat mellan Almega bemanningsföretagen och Unionen.
OBS! Du vet väl att du kostnadsfritt kan ladda ner tusentals e-böcker när du registrerat dig som sökande på vår hemsida. Där finns böcker inom allt från t ex IT, ekonomi, personlig utveckling, karriärstips till hur man skriver ett bra CV.
Gilla oss på facebook så att du inte går miste om nå't. Där listar vi våra lediga tjänster och kommer med tips och trix när det gäller jobbsökande; https://www.facebook.com/CentricSweden.
Sökord IT, tekniker, IT-tekniker, it - tekniker, support, supporttekniker, support-tekniker, helpdesk, help desk, service desk, service desk, first line, 1st line, konsult, Consultant, data, Stockholm.
Registrera din ansökan redan idag, då tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.
Kontaktpersoner på detta företaget
Sanna Dorielle
073-3571793
Konsultchef Åsa Åkerlind
0733571792
Konsultchef Sara Johansen
0735159356
Sanna Dorielle
073-3571793
Mikael Wikström
0733-571798
Konsultchef Linda Hansen Gjerling
0734-159369
Konsultchef Sara Dahlström
0768-696495
Konsultchef Carmen Stockman
0734159358
Cecilia Beckman
0734159355
Konsultchef Alexander Adolfson
0721775229