OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Naturupplevelsernas land! Vandra genom lummig lövskog förbi slott och sevärdheter - ett stycke storslagen natur i skiftande landskap. Vi lovar inte guld, men gröna skogar och rena sjöar! ARBETSUPPGIFTER Du kommer huvudsakligen att arbeta i vår helpdesk med varierande IT-relaterade frågor från våra anställda. I arbetsuppgifterna ingår dessutom att sköta vårt ärendehanteringssystem, sköta hantering av nyinstallationer av datorer, distribuera nyinköpta datorer till användarna samt sköta hanteringen av felrapporterad IT-utrustning. IT-enheten har också ansvar för mobila enheter varför viss erfarenhet från detta är önskvärt. KVALIFIKATIONER Du har god kommunikations- och samarbetsförmåga och har lätt för att uttrycka dig i tal och skrift. Som person är du noggrann, strukturerad och har en stor ansvarskänsla. Dokumentation är en självklarhet för dig. Du är konsultmässig i din framtoning och kvalitet är ditt honnörsord. Arbetet bedrivs i grupp med individuellt ansvar. Du kommer att ingå i ett team på fem personer som tillsammans ansvarar för drift och underhåll av kommunens IT-system. Det är viktigt att du tycker om att samarbeta med andra och att kompetensöverföring till övriga i gruppen känns som en självklarhet. Du ska ha en förmåga att ta egna initiativ och att driva frågor inom angränsande områden. Att vara ansvarsfull och noggrann är ett måste. För att kunna utföra delar av helpdeskfunktionen är det ett krav att du har en kunskap i Windows XP/2000/2003, Microsoft AD och Novell NDS. Det är ett plus om du har erfarenhet av Terminal Server / Citrix lösningar och är gärna intresserad av hårdvara.
Kontaktpersoner på detta företaget
Martin Amarelle
+46 40 665 51 53