OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Personalpoolen Mellansverige AB är totalleverantör i personalfrågor. Vi rekryterar personal samt hyr ut personal för längre eller kortare uppdrag. Personalpoolen är ett väletablerat företag med verksamhet i Örebro med omnejd. Vi jobbar inom en rad olika brancher såsom bl.an industri, lager, ekonomi, IT, reception/växel samt även andra yrken. Du kommer efter genomförd internutbildning resa runt i Sverige för att hjälpa vårt kundföretag att starta upp användning av handdatorer i fordonsparken. Du kommer efter manual installera och starta upp all utrustning och du kommer också utbilda personal som skall använda utrustningen. [Du behöver minst ha genomfört IT-gymnasium samt såklart ha ett brinnade intresse för IT/datorer/support. Vi ser gärna att du har vana från tidigare kundkontakter via telefon eller direktkontakt. Som person skall du vara framåt och driven då arbetet kommer utföras självständigt i ständigt nya miljöer. Du skall snabbt kunna lära nytt och ha lätt för att knyta kontakter samt hålla en hög servicenivå på ditt arbete.
Kontaktpersoner på detta företaget
Ulrika Goldkuhl
019-12 60 01
Agnetha Paulsson
019-12 60 05
Åsa Quarfordt
019-12 60 05
Pernilla Dawidson
019-126059
Agnetha Paulsson
019-12 60 74
Pernilla Dawidson
019-126005
Åsa Quarfordt
019-12 60 49
Rekryteringskonsult Åsa Quarfordt
019-12 60 49
konsultansvarig Pernilla Dawidson
019-126059
Ulrika Goldkuhl
019-126001