OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Anställning:
Vi söker nu för kunds räkning, i Filipstad, en IT-tekniker/helpdesk. Detta med anledning av föräldraledighet under en period av sex månader på IT-avdelningen + introduktionstid. Du kommer att vara anställd av Adecco och vara uthyrd till kund.
Utbildning:
Utbildad inom IT
Mycket goda engelskakunskaper
Mycket god kunskap om MS Office family/Outlook 2003
Very skilled of the Windows platform, XP, 2000 server, 2003 server
Goda kunskaper om Active Directory, MS Exchange, Backup, antivirus, Windows File sharing, windows printer services, SQL Server.
Bra teknisk problemlösningsförmåga och goda analytiska kunskaper.
Mycket goda kunskaper om nätverk, Windows Networking, Cisco switches och routers
Erfarenhet:
Erfarenehet av arbete inom internationell organisation är meriterande.
Personliga egenskaper:
Serviceinriktad
Detaljorienterad
Flexibel/god anpassningsförmåga
Proaktiv
Innovativ
Ansvarsområden:
Support och helpdesk
Arbetstid:
Dagtid + beredskap helger (fredag 17:30 - måndag 07:00)
Beredskapen delas mellan tre personer