IT-Tekniker, Help-desk

Arbetsbeskrivning

Anställning:
Vi söker nu för kunds räkning, i Filipstad, en IT-tekniker/helpdesk. Detta med anledning av föräldraledighet under en period av sex månader på IT-avdelningen + introduktionstid. Du kommer att vara anställd av Adecco och vara uthyrd till kund.

Utbildning:
Utbildad inom IT
Mycket goda engelskakunskaper
Mycket god kunskap om MS Office family/Outlook 2003
Very skilled of the Windows platform, XP, 2000 server, 2003 server
Goda kunskaper om Active Directory, MS Exchange, Backup, antivirus, Windows File sharing, windows printer services, SQL Server.
Bra teknisk problemlösningsförmåga och goda analytiska kunskaper.
Mycket goda kunskaper om nätverk, Windows Networking, Cisco switches och routers

Erfarenhet:
Erfarenehet av arbete inom internationell organisation är meriterande.

Personliga egenskaper:
Serviceinriktad
Detaljorienterad
Flexibel/god anpassningsförmåga
Proaktiv
Innovativ

Ansvarsområden:
Support och helpdesk

Arbetstid:
Dagtid + beredskap helger (fredag 17:30 - måndag 07:00)
Beredskapen delas mellan tre personer

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Adecco
  • 1 plats
  • Heltid
  • Publicerat: 26 januari 2010
  • Ansök senast: 2 februari 2010

Besöksadress

Gustavsviksvägen 7
None

Postadress

None
ÖREBRO, 70230

Liknande jobb


22 november 2024

22 november 2024