OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Kontorsbemanning är ett företag som erbjuder uthyrning och rekrytering av personal inom ekonomi, administration, försäljning och IT. Vi hjälper företag att hitta flexibla rekryterings- och bemanningslösningar. Genom att vara en attraktiv arbetsgivare med nöjda medarbetare kan vi erbjuda våra kunder kompetent och motiverad personal. Vi är auktoriserade av Kompetensföretagen och har kollektivavtal med Unionen.
Uppdragsbeskrivning
Detta är en ny roll för ett globalt bolag inom fordonsindustrin där du kommer att vara i nära samarbete med alla team för att hitta lösningar på deras problem för att säkerställa en smidig arbetsmiljö. Det är ett konsultuppdrag på 12 månader där du kommer att ha ett nära samarbete med "Head of Corporate Office" både med att sätta strategier, arbeta i projekt men även daglig support.
-Din huvuduppgift kommer att vara att vara "Speaking Partner" med mjukvarufabriken.
-Säkerställa stabil drift av infrastruktur och affärssystem i samarbete med våra leverantörer
-Ansvarig för att utvärdera system, fastställa problem, tillhandahålla lösningar på problem som uppstår, uppgradera system, underhålla system och brainstorma möjliga förbättringar som kan göras till ett system i framtiden.
Kompetenser
* Kandidatexamen i IT-relaterat huvudämne eller motsvarande erfarenhet
* Minst 4 år i IT-relaterad arbetslivserfarenhet
* Förmåga att arbeta i en snabbt växande och snabbt förändrande affärsklimat är starkt att föredra
* Stor uppmärksamhet på detaljer
* God kommunikationsförmåga på engelska
* Windows Server-teknologier och Windows Operativsystem som såväl som Linux-operativsystem
* Azure AD
* Atlassian är ett stort +
* God förståelse för nätverksteknik
Vi tillsätter löpande. Det innebär att vi ibland tar bort uppdragen innan deadline. Om du är intresserad rekommenderar vi att du ansöker omgående. Varmt välkommen med din ansökan!