OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
IT-mästaren söker en engagerad och skärpt tekniker till vår servicedesk/helpdesk i Örebro. Servicedesken tar emot ärenden från våra driftkunder via telefon och e-post.Ärendena rör alla de tjänster som IT-mästaren arbetar med .Tekniska bredden är därför väldigt stor med tekniska utmaningar inom Citrix, klientprogramvaror, server operativ, kommunikationsproblem, brandväggsteknik etc . En stor del av ärendena löses av servicedesken.De ärenden som inte kan hanteras i servicedesken eskaleras till IT-mästarens övriga driftorganisation.Servicedesk är en mycket viktig del av vår verksamhet!Kunderna förväntar sig serviceanda och hög teknisk kompetens och vi är mycket angelägna att hitta rätt person till denna tjänst. Vi söker dig som har en god teknisk grund genom att du har utbildat dig på en eftergymnasial IT-utbildning och/eller har några års IT-teknisk arbetslivserfarenhet.Tekniska färdigheterna är med andra ord viktiga.Ännu viktigare är dock din personlighet!Du måste älska problemlösning och kundservice!Tempot är ibland högt så stresstålighet är lämpligt. Har du ovanstående bakgrund och personlighet kommer du att trivas här!Vi lovar goda utvecklingsmöjligheter och en rolig arbetsplats!Du är en av tre personer i servicedesken och därför betydelsefull. Arbetsplatsen är IT-mästarens huvudkontor i centrala Örebro.Arbetstiderna kontorstid.